اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان سمنان خبر داد

شرکت 9 فیلم از سمنان در جشنواره فیلم «رویش»

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان سمنان از شرکت 9 فیلم از استان سمنان در جشنواره فیلم «رویش» خبر داد.

شرکت 9 فیلم از سمنان در جشنواره فیلم «رویش»

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی اعزام این آثار اظهار داشت: 9 فیلم مستند، داستانی و انیمیشن از حوزه هنری استان سمنان برای شرکت در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: یک فیلم داستانی، سه فیلم مستند و پنج فیلم انیمیشن تولید دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان سمنان به دبیرخانه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش ارسال شده است.

دانایی گفت: هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش با هدف شناسایی و کشف استعدادهای تازه و تقویت باورهای دینی و نمایش آن در قالب اثر تصویری برگزار می‏شود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان تصریح کرد : جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، محملی برای معرفی قابلیت سینمای دینی در ابعاد ملی است تا بستری مناسب جهت عرضه آثار فیلم‏سازانی باشد که آثارشان مفهوم دین، اخلاق، امید و نجابت را ترویج می‏کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره، عرصه‏ای برای پدید آوردن انگیزه و امید در فیلم‏سازان جوان و آینده‏سازان سینمای حرفه‏ای ایران است.

دانایی گفت: با توجه به برگزاری موفق هفت دوره از جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش و استقبال شایسته فیلم‏سازان کشور، این جشنواره جایگاه خود را بین فیلم‏سازان پیدا کرده و به عنوان عرصه‏ای برای معرفی آثار فاخر دینی شناخته می‏شود. 

رئیس حوزه هنری استان سمنان یادآور شد: هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در بخش‏های ملی، جوانه‏های رویش و بیداری اسلامی از 9 تا 13 آبان ماه سال‌جاری در مشهد مقدس برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول