اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

توهین به پیامبر اکرم سبب توجه غیر مسلمانان به ایشان شد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) سبب توجه بیشتر جهان غیراسلامی به پیامبر اکرم(ص) شد.

توهین به پیامبر اکرم سبب توجه غیر مسلمانان به ایشان شد

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: ساخت این فیلم‌ها نشان‌دهنده ترس و هراس آنها از اسلام ناب و اسلام حقیقی است که احیا شده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان احساس می‌کنند که دوران کور حاکمیت صهیونیستی خودشان به پایان رسیده و دوران شکوفایی و جهان شمولی اسلام فرا رسیده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب، اسلام ناب احیا شد و روزبه‌روز در بین ملت‌ها هوشیاری بیشتری ایجاد کرد و مردم مسلمان سراسر دنیا در برابر حاکمیت‌های ظلم و جور قیام کردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان همه مشکلات را از سوی اسلام دانسته و انقلاب اسلامی را فرزند اسلام می‌دانند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: دشمنان با این اقدام به خیال خام خود می‌خواهند از پیامبر اعظم(ص) و پیامبر بزرگواری که اسلام را احیا کرد، انتقام گرفته و از شکوفایی اسلام ناب جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: دشمنان تصور می‌کنند که اسلام با توهین و جسارت به پیامبر متوقف می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: روزی یک کشیش قرآن را به آتش می‌کشد و روز دیگر به پیامبر توهین می‌کنند و این اقدامات نشان‌دهنده خشم دنیای استکبار از اسلام است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ساخت فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص) سبب توجه بیشتر جهان غیر اسلامی به پیامبر اکرم(ص) شد گفت: اکنون پس از این فیلم حرکت‌های فراوانی در کشورهای اسلامی و اروپایی به راه افتاده و سفارتخانه‌های آمریکا احساس امنیت نمی‌کنند.

وی یادآور شد: مسلمانان نسبت به پیامبر اکرم(ص) و دین خود تعصب، باور و اعتقاد دارند و اجازه نمی‌دهند به مقدسات آنها توهین شود و آنها بی‌تفاوت باشند.

حاجی‌صادقی یادآور شد: اکنون فتح و نصر بزرگ نزدیک است و وظیفه ماست که آگاهانه، با منطق، استدلال و خشم انقلابی در برابر کسانی که مقابل مقدسات قرآن و پیامبر می‌ایستند با قدرت بایستیم و بدانیم خدا با ماست.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول