اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

پارک‌های شوشتر تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از تجهیز پارک‌ها و ایجاد تحول اساسی در بخش خدمات شهری شهرداری شوشتر خبر داد.

پارک‌های شوشتر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در بازدید از پارک‌های شهر شوشتر اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک پارک‌های درجه دو که از نظر مساحت و قرارگیری در مرکزیت توجه مردم در اولویت نخست نیستند از نظر تجهیزات پارکینگ و تامین نور تجهیز می‌شوند.

شهردار شوشتر افزود: سطل‌های زباله 120 لیتری و نصب چراغ‌های پارکی در بوستان‌های محلی و پارک‌های کنار جاده‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: نصب 120 سطل زباله که در روزهای گذشته از محل اعتبارات جاری شهرداری شوشتر خریداری شده می‌تواند تحولی اساسی در سطح خدمات شهری شهرداری شوشتر ایجاد کند.

دُر با اشاره به خدمات انجام شده در تأمین نور مورد نیاز برای پارک‌های محله و بوستان‌های موجود ادامه داد: برای تامین نور پارک‌های محله و بوستان‌های موجود در سطح شهر واحد برق شهرداری شوشتر ما مور نصب پایه‌های جدید خریداری شده در سطح پارک‌ها شده است.

وی تاکید کرد: در هفته‌های گذشته تنظیف معابر شهری شوشتر به پیمانکار سپرده شده و از این‌رو تا حد زیادی مشکلات شهرداری در خدمات شهری کاهش یافته و مدیریت امور تنها بر عهده شهرداری است.

شهردار شوشتر با اشاره به برخورد شدید با متخلفان دفع نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر شوشتر افزود: سه محل برای دفع قانونی نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر تعیین شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخلیه نخاله در مکان‌های غیر مصوب با مرتکبین برخورد قاطع خواهد شد.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: در ماه‌های گذشته مطالعات انجام شده برای برون‌‌ سپاری بخش فضای سبز شهرداری شوشتر انجام شده و در حال تدوین طرح برون سپاری و ارسال آن به شورای اسلامی شهر برای اخذ موافقت اصولی هستیم.

وی متذکر شد: در بخش فضای سبز شهرداری شوشتر به دلیل گرمای بی‌سابقه در استان خوزستان در ماه‌های گذشته بسیاری از درختان معابر اصلی شهر شوشتر تا حدی و گاهاً به طور کامل نابود شده‌اند و در شرایط کنونی در حال کاشت درخت جایگزین و یا هرس بخش‌های نابود شده از درختان موجود در معابر شهری هستیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول