اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

جوانان می‌توانند با الگوگیری از شهدا حماسه‌ساز شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) شجاعت و جسارت امروز جوانان بسیجی را ستود و گفت: امروز اگر نسل جوان بتوانند از حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس عبرت و الگو بگیرند، دوباره حماسه‌ساز خواهند شد.

جوانان می‌توانند با الگوگیری از شهدا حماسه‌ساز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همایش کمیته‌های اجرایی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در شهرستان ری برگزار شد.

سردار علی نصیری با اشاره به توطئه‌ها و اقدامات دشمنان علیه اسلام به‌ویژه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: اقدامات امروز دشمنان نشانه عجز و ناتوانی آنها است و همه امکانات و تجهیزات خود را برای نابودی اسلام به کار بسته‌اند تا بتوانند به پیروزی دست یابند اما به یاری خداوند در حال حاضر شاهد استیصال و انزوای آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد جامعه اسلامی عنوان کرد: اقدامات ارزنده و گرانبهایی در ارتباط با نسل جوان در زمینه‌های دین شناسی، دشمن شناسی و تاکتیک‌های مقابله با جنگ نرم طراحی و انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اقداماتی که دشمن برای نظام جمهوری اسلامی پیش بینی کرده برای بی‌بهره کردن مردم در نیل به آرمان‌های جمهوری اسلامی است.

نصیری دفاع مقدس را یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان در ادوار مختلف انقلاب را امتحان کرده‌اند و امروز باید یاد این ارزش‌ها گرامی داشته شود زیرا ملت ایران توانستند با دست‌های خالی حماسه بیافرینند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) شجاعت و جسارت امروز جوانان بسیجی را ستود و تصریح کرد: امروز اگر نسل جوان بتوانند از حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس عبرت و الگو بگیرند، دوباره حماسه‌ساز خواهند شد و از معنویات بیشتری بهره می‌برند.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور و تاثیر آن بر زندگی افراد ابراز داشت: سال گذشته برنامه‌ریزی شد تا دانش‌آموزان در مناطق جنگی حضور داشته باشند که در پایان نیز اثراتی را بر آنها داشت و به یقین بدانید که حرکتی خوب و تأثیرگذار است و اگر این حرکت ادامه داشته باشد، می‌توانیم با شهدا به خوبی آشنا شویم.

نصیری در ادامه تاکید کرد: سال گذشته اولین اردوی راهیان نور 15 مهرماه ویژه دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان برگزار شد و مرحله دوم نیز پس از امتحانات نیمه اول سال تحصیلی با اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق جنگی صورت گرفت.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به مراحل اعزام کاروان‌های راهیان نور افزود: تفاوت اردوهای امسال این است که ابتدا در مرحله اول به دلیل محدودیت داشتن دختران، دانش‌آموزان دختر اعزام می‌شوند و در مرحله دوم دانش‌آموزان پسر اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات اردوهای راهیان نور بیان کرد: سال گذشته اردوگاه مسافت زیادی با مناطق داشت و دانش‌آموزان مجبور بودند که این مسافت را پیاده طی کنند در اردوگاه از لحاظ قطع برق، نداشتن سالن غذاخوری و ... مشکل داشتیم که با تمهیداتی که اندیشیده شد، توانسته‌ایم این مشکلات را مرتفع کنیم.

نصیری با اشاره به اردوگاه مرکزی سپاه در جنوب ایران گفت: اردوگاه شهید کلهر اردوگاه مرکزی است که در این مجموعه، اقداماتی در ارتباط با زیرساخت‌ها صورت گرفته و ساخت حسینیه، غذاخوری، اضافه کردن ظرفیت اسکان و ... از جمله اقدامات ما بوده و هم‌اکنون مشکلی در این اردوگاه نداریم و آماده استقبال از دانش‌آموزان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در پایان خاطر نشان کرد: یکی از نواقص و کاستی‌های کاروان‌های راهیان نور، عدم گزارش‌های جامع و کامل از هر اعزام است که در سال جاری باید این مشکلات مرتفع شود و از هر گروه اعزامی گزارشات کاملی به دست ما برسد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول