اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از دیدار عزیزی و هاشمی‌نسب با هوادار قطع نخاعی پرسپولیس

عزیزی: بر حسب وظیفه به ملاقات محمدرضا آمدیم / نساجی تیم ریشه‌داری است

خبرگزاری فارس: مهدی هاشمی‌نسب و خداداد عزیزی به همراه تیم ابومسلم خراسان با محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس در بیمارستان امام‌خمینی (ره) ساری دیدار کردند.

عزیزی: بر حسب وظیفه به ملاقات محمدرضا آمدیم / نساجی تیم ریشه‌داری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدرضا فهیمی در تاریخ 25 خرداد سال 79 بر اثر سانحه رانندگی در مسیر تماشای دیدار تیم‌های شموشک و پیروزی از ناحیه گردن، قطع نخاع شد و از آن زمان در بیمارستان امام (ره) ساری بستری شده است.

وی در آستانه 20 سالگی قرار دارد و حدود 12 سال است که در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام (ره) سکنی گزیده است.

خداداد عزیزی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت:‌ مهم نیست که محمدرضا طرفدار کدام تیم باشد، بالاخره یک ورزشکار، ورزش‌دوست و جوانی است که اکنون روی تخت بیمارستان قرار دارد و بر حسب وظیفه به ملاقات او آمدیم.

مدیرفنی تیم ابومسلم خراسان با ابراز خرسندی از ملاقات با محمدرضا فهیمی تصریح کرد:‌ امیدوارم هرچه سریع‌تر این جوان بهبود یابد.

وی در رابطه با بازی امروز ابومسلم خراسان و نساجی مازندران گفت:‌ بازی سختی در پیش داریم و این امری طبیعی است چراکه بازی بیرون از خانه است.

عزیزی با اشاره به اینکه نساجی تیم ریشه‌دار و خوبی است، ادامه داد: ما هم در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم امروز دست پر برگردیم چراکه امتیاز امروز برای ما حساسیت دارد.

وی در رابطه با همکاری با تیم ابومسلم خراسان خاطرنشان کرد:‌ آقای مهاجرانی این پیشنهاد را به من دادند و البته مجموعه مدیریتی تیم نساجی هم تغییر کرده است و در یک سالی که با ابومسلم کار می‌کنم شرایط بهتر از گذشته است.

* حرکت مرسوم در میان ورزشکاران / امروز تماشاچی هستم

مهدی هاشمی‌نسب در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این حرکت در میان ورزشکاران ایرانی مرسوم بوده و ما هم وظیفه خود دانستیم که به هم‌نوع خود سر بزنیم.

وی ادامه داد: ‌جدای از اینکه ما ورزشکار هستیم اما وظیفه بود که به ملاقات محمدرضا فهیمی بیاییم و ان‌شا‌ءالله به زودی سلامتی و بهبودی حاصل شود.

هاشمی‌نسب در رابطه با بازی امروز نساجی و ابومسلم گفت:‌ اکنون جزو خانواده ابومسلم یا نساجی نیستم و بازی امروز را به عنوان یک تماشاگر نگاه می‌کنم.

به گزارش فارس، تیم ابومسلم خراسان عصر امروز و تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهدای ساری به دیدار تیم نساجی مازندران می‌رود.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول