اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی خبر داد

اختصاص 600 میلیون تومان برای بازسازی مزار شهدای انزلی

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی از اختصاص 600 میلیون تومان برای بازسازی مزار شهدای این شهرستان خبر داد.

اختصاص 600 میلیون تومان برای بازسازی مزار شهدای انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی ظهر امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با بیان اینکه انسان باید از نظر درونی و ظاهری طبق الگوهای اسلامی گام بردارد، اظهار کرد: همه وظیفه داریم نسبت به این مسئله توجه اساسی داشته باشیم.

وی اداره فرمانداری انزلی را در این زمینه الگو دانست و تصریح کرد: مردم می‌دانند در فرمانداری این شهرستان تفکر دینی حاکم است و به مسایل دینی و حضور در نماز جمعه توجه خاص می‌شود.

این مسئول برگزاری کلاس اخلاق، مسابقات ورزشی و برپایی منظم نماز جماعت را از جمله اقدام‌های مفید فرمانداری انزلی در راستای امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد.

وی تشویق حجاب و داشتن نیروی متدین را موجب دلگرمی دانست و ابراز کرد: ما مسئولان باید با تمام وجود معنوی و مادی از این اندیشه دینی حمایت کنیم.

داودی در ادامه از بازسازی مزار شهدای انزلی خبر داد و یادآور شد: از سال گذشته تاکنون 600 میلیون تومان برای بازسازی مزار شهدا و مبلغ 500 میلیون تومان برای ادامه ساخت مصلای این شهرستان اختصاص یافته است.

وی تخصیص این اعتبار را نشانه لزوم توجه بیشتر به امورات دینی، فرهنگی و اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: فرمانداری نقش بسیار مهمی در توجه بیشتر به مسایل دینی و اسلامی دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول