اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

سخنان نتانیاهو از روی وحشت است / نیروهای مسلح در اوج اقتدارند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری سخنان اخیر نتانیاهو را از روی وحشت خواند و گفت: دشمن اگر نمی‏ترسید، برای حمله لحظه‏ای درنگ نمی‏کرد.

سخنان نتانیاهو از روی وحشت است / نیروهای مسلح در اوج اقتدارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیت‏الله محمد محمدی‏‌گلپایگانی شنبه شب در جریان مراسم کلنگ‏زنی مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در جمع مسئولان اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار قرار دارند.

وی ادامه داد: اگر دشمن نمی‏ترسید لحظه‏ای به ما مهلت نمی‏دادند و آنها از ترسشان است که کوتاه می‏آیند.

محمدی‏‌گلپایگانی اضافه کرد: آنها دست و چنگال پلیدشان را به همه جا دراز کرده‏اند و ایران می‏تواند این دست‏ها را قطع کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: نخست وزیر بدبخت رژیم اشغالگر قدس که گویی جنون اخلاقی دارد هر از چندگاهی حرف‏هایی می‏زند اما خدا می‏داند که در دلش از ترس چه می‏گذرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر حزب‏الله درباره توان نظامی این گروه خاطرنشان کرد: زمانی که سید‏ حسن نصرالله، آن رزمنده شجاع و مجاهد فی سبیل‏الله در کلماتش می‏گوید که همه جای سرزمین‏های اشغالی زیر موشک ماست، آنها آسایش و آرامش ندارند.

محمدی‏‌گلپایگانی تصریح کرد: برادران و خواهران در بهترین دوران عمر خود به سر می‏بریم، امروز وجود یک مجتهد فقیهِ عالیقدرِ مرجع تقلید و امام جمعه در راس نظام مقدس اسلامی در کجای دنیا وجود دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: در مورد رهبر معظم انقلاب همین بس که بگویم متفکر، شب زنده‏دار، اهل گریه و دعا، اهل قرآن، اهل توسل و در یک کلام و خلاصه در بندگی خدا.

* دانشجویان در دانشگاه امانت هستند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‏های کشور را امانت خواند و اظهار داشت: آنچه را که دانشگاه‏ها به جامعه تحویل می‏دهند باید بهتر از آن باشد که تحویل می‏گیرند.

وی تصریح کرد: باید مراتب علمی آنها بالا برود تا بتوانند بر رمز تسلط بیگانگان بر دنیا غلبه کنند، که البته می‏توانند.

محمدی‏‌گلپایگانی اضافه کرد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی با وجود تبلیغات دشمنان فرقی بین مردان و زنان برای تحصیل وجود ندارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: دانشجویان بدانند که اگر شبانه‏روز خود را به ارتقای سطح عمل اختصاص دهند، باز هم جا برای فعالیت است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول