اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

14 سفر رئیس جمهور به هرمزگان نشان از توجه ویژه دولت به این استان دارد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان تحقق 14 سفر توسط احمدی‌نژاد طی هفت سال اخیر را بی سابقه و گفت: این تعداد حضور رئیس جمهوری در یک استان نشان از توجه ویژه دولت به توسعه دارد.

14 سفر رئیس جمهور به هرمزگان نشان از توجه ویژه دولت به این استان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در بخش دوم نشست استانی "وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی"، اظهار داشت: امروز امور در هرمزگان به نحوی به پیش رفته که دیگر نمی‌توان به این استان عنوان محروم را داد.

وی با بیان اینکه این استان از مردمانی خوب، آگاه و بصیر برخوردار است افزود: توسعه هرمزگان در سال‌های اخیر با تلاش‌‌های دولت و همت و مشارکت مردم این استان به دست آمده است.

استاندار هرمزگان همچنین در ادامه با هدف حمایت بیشتر از جوانان استان و رفع دغدغه‌های آنان در بخش‌های مختلف، پیشنهاد راه‌اندازی شورای هماهنگی جوانان هرمزگانی را مصوب و افزود: شورای هماهنگی جوانان هرمزگانی درخواست‌ها و پیشنهادات جوانان این استان را پیگیری و عملی می‌کند.

عزیزی، خواستار برگزاری منظم و ماهیانه شورای هماهنگی جوانان شد و افزود: هر کدام که از پیشنهادات و درخواست‌های شما جوانان قابلیت اجرا دارد بدون شک تبدیل به مصوبه و اجرا خواهد شد.

استاندار هرمزگان در ادامه با توجه به درخواست‌های اکثر جوانان هرمزگانی حاضر در اجلاس که تامین مسکن بود، راه‌اندازی کمیته جوانان در زیر مجموعه کارگروه استان را نیز مصوب کرد.

عزیزی اضافه کرد: دغدغه مسکن جوانان ورزشکار، نخبه، هنرمند در قالب کمیته جوانان در کارگروه مسکن استان توسط مشاور جوان استاندار پیگیری و رفع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از 56 هزار واحد مسکن مهر در استان افزود: تعدادی از این مقدار به بهره‌برداری رسیده و تقدیم مردم شده و 36 هزار واحد نیز قرار است در مرکز استان افتتاح و 10هزار واحد نیز آماده بهره‌برداری است.

عزیزی افزود: در دیگر استان های کشور 20 میلیون وام برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته شده اما در استان هرمزگان در سفر چهارم هیئت دولت به استان 30 میلیون وام برای ساخت مسکن مهر اختصاص یافت که این نشان از اراده دولت برای خدمتگزاری به مردم هرمزگان دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول