اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

رئیس جدید دادگستری شهرستان ازنا معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دادگستری استان و شهرستان ازنا رئیس جدید دادگستری ازنا معرفی شد.

رئیس جدید دادگستری شهرستان ازنا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، رئیس دادگستری استان لرستان ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان ازنا به تبیین نقش و جایگاه اقتدار دستگاه قضایی و مدیریت راهبردی آن پرداخت و گفت: در جایی که مدیریت به شیوه صحیح انجام پذیرد قطعاً دغدغه‌های مردم کاسته می‌شود و مقدمات مصالحه بین مردم به خوبی انجام می‌پذیرد.

جعفر بدری بیان داشت: امروز مهار جرم و جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم و نهادهای مدنی است و تمام دستگاه‌ها وظیفه دارند، به منظور کاهش جرایم وارد عمل شده و با ارائه راهکارهای موثر دستگاه قضایی را در این امر خطیر یاری دهند.

وی اظهار داشت: امروز رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش جرایم در جامعه به عنوان یک وظیفه مشترک بین همه دستگاه‌ها مطرح است.

در ادامه دادستان شهرستان ازنا در گزارشی از عملکرد دادستانی این شهرستان، گفت: در گذشته متوسط وقت رسیدگی به پرونده‌ها 14 ماه بود که در دو سال مسئولیت بنده در دادستانی به 48 روز تقلیل یافته که در برخی از موارد کمتر از حد استاندارد مجاز تعریف شده است.

فریدون رواد افزود: در دو سال گذشته تعداد پرونده‌های وارده به شعبات دادسرا 12170 فقره بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه 6305 فقره بوده که دارای رشد 48 درصدی است.

دادستان ازنا بیان داشت: در طول مدت خدمتگزاری من در دادستانی شعار ما ارائه خدمت بی‌منت، رعایت حقوق شهروندی در برخورد شایسته با مردم، جلوگیری از اطاله دادرسی با کاهش اوقات رسیدگی، دقت در کیفیت رسیدگی در جهت احقاق حق، برخورد قاطع و قانونی با متجاوزین به بیت‌المال و حقوق مردم و نظم عمومی و... بوده که در راستای پیشگیری در وقوع جرم سعی شده با تشکیل جلسات مستمر با متولیان تأمین امنیت شهرستان زمینه‌های وقوع برخی از جرائم شناسایی و در جهت حل آنها اقدام شود.

در ادامه مراسم فریدون رواد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان ازنا معرفی شد و از خدمات حمید بوالحسنی رئیس سابق این دستگاه قدردانی شد.  

همچنین حسین صالحی نیز به عنوان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد و از خدمات فریدون رواد دادستان سابق ازنا تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول