اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی سوادکوه:

نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی سالن تمرین ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی سوادکوه و عضو شورای ورزش شهر زیراب در این شهرستان با اشاره به توانمندی‌های ورزشی سوادکوه، گفت: نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی کشور سالن مناسب تمرین ندارد.

نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی سالن تمرین ندارد

حسن شورزند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اختصاص اعتبار و بودجه در ورزش به عنوان سرمایه‌گذاری برای سلامتی و شادابی و پویایی و کسب افتخار برای کشور مطرح است، گفت: شهرستان سوادکوه دارای حدود 5 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف است.

عضو شورای ورزش شهر زیراب به لزوم سرمایه‌گذاری در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات المپیک نشان داده که سرمایه‌گذاری در رشته‌هایی که در آن توانمندی وجود دارد باعث افتخارآفرینی خواهد بود.

وی خواستار مشارکت نمایندگان مجلس برای توسعه سرمایه‌گذاری در ورزش سوادکوه شد و افزود: حضور چند ساله باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای زیراب در لیگ برتر کشتی کشور و تحویل چند ملی‌پوش المپیکی بیانگر وجود توانمندی در رشته‌های ورزشی سوادکوه است.

شورزند به سخنان سید هادی حسینی برای احیای تیم شموشک اشاره و عنوان کرد: اولویت فعالیت نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیته ورزش مجلس باید در حوزه انتخابیه متمرکز باشد تا توانمندی‌های ورزشکاران حوزه‌ای که مردم ایشان را انتخاب کرده‌اند به ظهور برسد.

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه به حضور تیم فوتبال صدرا در لیگ‌های مختلف کشوری و استانی، نساجی و سایپا شمال اشاره و یادآور شد: حل مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه در اولویت نمایندگان مجلس قرار داشته باشد.

وی به مشکل اماکن ورزشی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: سالن‌های مصوب سفر ریاست جمهوری در شهرهای زیراب و پل سفید، زمین فوتبال سوادکوه و خانه کشتی شهرستان سوادکوه با همه پیگیری‌های انجام شده در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

این مسئول به مشکل مکان تمرین برای تیم کشتی صدرای زیراب اشاره کرد و افزود: صدرای زیراب به عنوان نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی کشور سالن مناسب تمرین ندارد.

عضو شورای ورزش شهر زیراب اذعان داشت: از نمایندگان سوادکوه در مجلس شورای اسلامی انتظار همراهی و همکاری گسترده‌تر برای حل مشکلات ورزشی را داریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول