اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

مسابقات کشتی آزاد مازندران انتخابی تیم ملی مهرماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان مازندران گفت: مسابقات کشتی آزاد جوانان استان مازندران برای راهیابی به مسابقات کشوری یا همان انتخاب تیم ملی از 19 تا 21 مهرماه در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی آزاد مازندران انتخابی تیم ملی مهرماه برگزار می‌شود

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان مازندران از امروز به مدت دو روز در آمل پیگیری می‌شود و از این بین نفرات برتر برای اعزام مسابقات کشوری فرستاده می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: از 28 شهریور مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی به مدت دو روز در سالن کشتی آمل برگزار می‌شود و روز وزن‌کشی این مسابقات در همان روز خواهد بود.

نوری‌زاده در ادامه عنوان کرد: مسابقات کشتی آزاد جوانان استان مازندران برای راهیابی به مسابقات کشوری یا همان انتخاب تیم ملی از 19 تا 21 مهرماه در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این مسابقات مقارن می‌شود با کلاس کنترل و ارتقای داوری کشتی در استان مازندران که داوران و ناظران در این مسابقات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی در همین ارتباط گفت: در این‌ کلاس‌ها داوران از درجه یک، دو  و سه به ترتیب پس از کسب نمرات مناسب ارتقای درجه خواهند گرفت.

نوری‌زاده تصریح کرد: کشتی‌گیران این استان از نخبه‌های کشور هستند، بیشتر کشتی‌گیران از قشر متوسط جامعه هستند و این رشته که از همه لحاظ سختی‌های خاص خود را دارد با ظرفیتی که مازندران دارد پایگاه کشتی ایران است.

این مسئول گفت: 50 درصد مدال‌ها در المپیک از آن مازندران بود و به جرات می‌توان گفت که بار کشتی کشور به دوش مازندران است.

دبیر هیئت کشتی مازندران در پایان اذعان داشت: از مسئولان می‌خواهیم نسبت به استعدادهایی که ما در کشتی داریم توجه خاصی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول