اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان:

طرح‌های راکد اقتصادی بخش کشاورزی فعال می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: از برنامه‌های مهم این بانک این است که طرح‌های راکد اقتصادی بخش کشاورزی را شناسایی و فعال تا چنانچه احتیاج به تسهیلات دارند در چارچوب ضوابط مشکل آنان را برطرف کنیم.

طرح‌های راکد اقتصادی بخش کشاورزی فعال می‌شوند

محمدعلی خائف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت داشتن اهلیت و توان فنی را شرط اصلی پرداخت تسهیلات دانست و اظهار داشت: رسالت کارکنان در این بخش این است، تسهیلات را به افرادی بدهند که دارای شرایط باشند. 

وی افزود: کار مؤسسات مالی و اقتصادی به ویژه بانک کشاورزی این است که در سال «حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» در قبال این تسهیلات برای کشاورزان تولید ثروت کند.

خائف‌زاده تصریح کرد: از برنامه‌های مهم این بانک در مقطع فعلی شناسایی مشتریانی است که در سنوات گذشته تسهیلات را دریافت کرده و هم‌اکنون طرح آنها راکد است.

وی ابراز داشت: این رسالت ما است که طرح‌های راکد اقتصادی بخش کشاورزی را فعال کنیم تا چنانچه احتیاج به تسهیلات دارند در چارچوب ضوابط مشکل آنان را برطرف کنیم.

خائف‌زاده عنوان کرد: رسالت عملکردی کارکنان بانک کشاورزی این است که به عنوان کارشناس باید کار را بشناسند و متناسب با شرایط چالش‌ها را مد نظر قرار داده و در پی رفع موانع باشند.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان با اشاره به اولویت نظر ارباب رجوع در این سیستم بانکی گفت: در نظام پیشنهادات برای بهبود ارائه خدمات به ارباب رجوع و پاسخگویی به مشتریان در پی ارائه پیشنهادات سازنده از سوی کارکنان و تمام مشتریان و بهره‌برداران هستیم تا وضعیت مطلوب‌تری را در بانک ایجاد کنیم.

خائف‌زاده بیان داشت: در همین راستا بانک سیستم الکترونیکی را دنبال می‌کند و به عنوان نخستین بانک ایرانی و دولتی در پروژه بانکداری الکترونیکی، سیستم مهرگستر را در تمام شعب راه‌اندازی کرده است  تا با بومی‌سازی این طرح در کشور بتواند، خدمات بیشتر و سریع‌تری را به مشتریان در شعبه‌ها ارائه دهد.

وی درمورد زیباسازی شعبه‌های این بانک با رویکرد تکریم بیشتر به مشتری اذعان داشت: برای رفاه حال مشتریان با مسئول باجه باید مراجعه آنها به صورت مستقیم باشد و کارکنان نیز با چهره‌ای گشاده و متانت با مشتریان مذاکره کنند.

خائف‌زاده چرخه حیات سیستم بانکی را وابسته به وصول مطالبات ذکر و خاطر نشان کرد: بنابراین پرداخت مطالبات سر رسیده، معوق و مشکوک‌الوصول توسط مشتریان بانک لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت: اگر افرادی که از تسهیلات مالی بانک استفاده می‌کنند، به موقع اقساط تسهیلات را پرداخت نکنند، بانک نیز نمی‌تواند به نیاز سایر افرادی که در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند، پاسخ مثبت دهد.

خائف‌زاده ابراز داشت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی اختیارات خاصی در زمینه تعیین تکلیف بدهی مشتریان به مدیریت استان‌ها داده‌اند تا حمایت‌های لازم را از مشتریانی که دچار مشکل شده‌ و معاذیر آنان موجه است، داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول