اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

توهین به پیامبر اکرم(ص) انزوای دشمن را موجب می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه توهین به پیامبر اکرم (ص) از سوی دشمنان یک عمل زشت و قبیح است، افزود: دشمنان با این کار، خود را در بین مسلمانان جهان مطرود می‌کنند.

توهین به پیامبر اکرم(ص) انزوای دشمن را موجب می‌شود

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر آبرو و حیثیت غرب از بین رفته است و به همین علت با وسوسه شیطان اقدام به کارهای بیهوده و ناشایست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر اقدام ناشایستی از سوی دشمنان موجب پیشرفت اسلام و مسلمانان می‌شود، اضافه کرد: هر اقدامی که از سوی دشمنان صورت می‌گیرد، موجب آگاه‌تر شدن بیش از پیش مسلمانان می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه توهین به پیامبر اکرم(ص) از سوی دشمنان یک عمل زشت و قبیح است، افزود: دشمنان با این کار خود را در بین مسلمانان جهان مطرود می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اینگونه حرکات زشت از سوی دشمن حرکتی موهن است، افزود: در نتیجه این حرکت‌ها هیچ کس به غیر از خود دشمنان آسیب نمی‌بیند.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در زمینه صدور انقلاب اسلامی به جهان افزود: در حال حاضر این امر محقق شده است و دشمنان که تاب و توان دیدن موفقیت اسلام و نظام را ندارند، اقدام به توهین به مقدسات مسلمانان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بی‌شرمانه دشمنان موجب آگاه شدن مسلمانان شده است، افزود: در حال حاضر تفکر اسلامی و دینی به سایر کشورهای جهان صادر شده است و دشمنان نیز توان مقابله با این تفکر را ندارند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه این اقدام زشت مسلمانان موجب خشم همه مسلمانان جهان شده  است، افزود: مسلمانان در برابر این عمل زشت غرب سکوت نکرده و جوابی دندان‌شکن به این عمل بی‌شرمانه می‌دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول