اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

راه‌اندازی کانون رهپویان ولایت در کمیته امداد مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: به‌زودی کانون دائم رهپویان ولایت کمیته امداد استان افتتاح می‌شود.

راه‌اندازی کانون رهپویان ولایت در کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم باغبانی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه کلاس‌های غنی‌سازی اوقاف فراغت کانون رهپویان ولایت کمیته امداد شهرستان ساری اظهار داشت: در ایام تابستان شش هزار دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد از برنامه‌های تابستانی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار هزینه‌شده در این بخش 600 میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: سه هزار و 500 نفر در اردوهای یک‌هفته‌ای و دو روزه کمیته امداد استان در بخش دانش‌آموزی شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ابراز داشت: بیش از دو هزار دانش‌آموز نیز در کانون‌های دائم و موقت حضور یافتند و از برنامه‌های تابستانه بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه به‌زودی کانون دائم رهپویان ولایت کمیته امداد استان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها آموزش‌های عمومی در بخش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، امور تربیتی، خانواده، اعتیاد در بخش دانش‌آموزی، سرپرست خانواده، بخش دختران و پسران در آستانه ازدواج برگزار می‌شود.

باغبانی با اعلام اینکه در هفته اول مهر جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان برگزار می‌شود، گفت: این جشن با مشارکت دانش‌آموزان از ششم مهرماه در سطح شهر، پنجم مهر در مدرسه‌ها و هفتم مهر در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در مدرسه‌ها این جشن از پنجم تا 12 مهر ادامه می‌یابد، اظهار داشت: در این جشن کمیته امداد را آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج و سپاه یاری می‌کنند.

وی از تهیه و توزیع 400 هزار پاکت هدیه در بخش دانش‌آموزی برای کمک به همنوعان دانش‌آموز از سوی آنان خبر داد و تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده دانش‌آموزان در مدارس غیرانتفاعی برای دانش‌آموزان مدارس مناطق محروم توزیع می‌شود. ‌

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول