اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل ارشاد کرمان:

هتک حرمت نشانه‌ انحطاط شیطان بزرگ است

خبرگزاری فارس: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص) اعلام کرد: این قدامات مذبوحانه، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط شیطان بزرگ است که در مقابل اسلام ناب به استیصال رسیده است.

هتک حرمت نشانه‌ انحطاط شیطان بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در محکومیت توهین به پیامبر اعظم (ص) آمده است: بار دیگر جبهه استکبار جهانی در سناریو و توطئه طراحی شده ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (ص) را مورد اهانت قرار داد و با این اقدام موهن و شیطانی خود، قلوب امت اسلامی را جریحه‌‌دار کرد.

این بیانیه می‌افزاید: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در حالی که هنوز داغ جراحت اهانت به معجزه بزرگ پیامبر عظیم‌الشأن و کشتار و غارت بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم و بی‌گناه در فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و ... را بر دل دارند، این بار نیز شاهد گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیست نسبت به ساحت آخرین پیامبر آسمانی، حضرت محمد (ص) هستند.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: جبهه استکبار در حالی مرتکب این جنایت دینی اخلاقی شده است که تجربه تلخ بارها شکست و ناکامی مفتضحانه همراه با خفت و خواری در برابر این قبیل ترفندهای ابلهانه و نابخردانه را در کارنامه سیاه خود دارد و عوامل و مسببان این جنایت سازمان‌دهی شده باید بدانند که این اقدام جنون‌آمیز آنها بسان سایر توطئه‌های نخ‌نمای گذشته دستاوردی جز برانگیخته شدن خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان علیه دشمنان دین و مقدسات اسلامی نداشته و بار دیگر پرده از سیاست‌های دروغین و به ظاهر صلح‌طلب، مدعیان آزادی عقیده و دفاع از حقوق بشر بر می‌دارد.

در این بیانیه آمده است: اینگونه اقدامات مذبوحانه، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل اسلام ناب به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص ) را در پیش گرفته‌اند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با محکومیت این اقدام آورده است: استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیست غافل از این هستند که تنها دستاورد این توهین و جسارت افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و موجب افزایش، اتحاد و انسجام میان مسلمانان است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول