اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

تعطیلی غنی‌سازی اورانیوم در دستور کار دوران اصلاحات بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلیق، تعطیل و تخریب کامل غنی‎سازی اورانیوم در دوران اصلاحات در دستور کار قرار گرفت اما ایران اکنون در این زمینه در اوج اقتدار است.

تعطیلی غنی‌سازی اورانیوم در دستور کار دوران اصلاحات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید محمود نبویان روز گذشته در بیست و هفتمین جلسه اجلاس بصیرت که در سالن تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: در اجلاس نم ایران به اوج قدرت خود رسید و در این راستا مشکل استکبار این بود که اجلاس نم پیام جدیدی را به دنیا عرضه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اقتصاد و مدیریت جهان، جامعه‎شناسی، ساختار سازمان ملل و شورای امنیت بریده از انبیا و همه آنها از اساس باطل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس نم، پیام انبیاء به جهان است خاطر نشان کرد: معظم‎له در این اجلاس عزت یک پیغمبر را به رخ جهانیان کشیدند.

نبویان با بیان اینکه ایران همان طور که در اوج تحریم قرار دارد در اوج عزت و اقتدار است متذکر شد: کشور ایران با مدیریت مقام معظم رهبری مسیر سلامت را طی می‎کند هر چند در این راه دست‎اندازهایی وجود دارد اما مقاومت ایران کمر تحریم‎ها را خواهد شکست.

وی اضافه کرد: اگر ملتی غیر از ملت ایران و دولتی غیر از دولت احمدی‎نژاد بود در مقابل این تحریم‎ها حتما کوتاه می‎آمد.

نبویان با بیان اینکه عزت ایران در سایه ایمان به خدا و اسلام است متذکر شد: تمام دعوای دشمن بر سر اسلام است آنها می‎خواهند بی‎دینی، بی‎ایمانی و بی‎بندوباری را در جامعه اسلامی ترویج دهند اما به لطف الهی از این گردنه سخت نیز با عزت عبور خواهیم کرد و این مهم در صورت حفظ ایمان محقق می‎شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تعلیق، تعطیل و تخریب کامل در دوران اصلاحات برای غنی‎سازی اورانیوم در دستور کار قرار گرفت اما ایران اکنون در این زمینه در اوج اقتدار است.

وی با بیان اینکه اصلاح‎طلبان از خوارج روزگار هستند اظهار داشت: آنها مشکل‎شان با اصل نظام و ولایت فقیه است و تفکر جریان انحرافی نیز ضداسلام است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم با اشاره به اینکه از الان نباید ذهن خود را مشغول انتخابات ریاست جمهوری کنند ابراز داشت: درگیر کردن ذهن جامعه به انتخابات، ترفند دشمن است که رهبری نیز بر آن تاکید دارند، اما خدمت‎رسانی و حل مشکلات مردم از مهمترین مسائلی است که باید مسئولان نسبت به آن همت گمارند.

وی با بیان اینکه دست‎های کثیف استکبار و شیطان بزرگ در فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) وجود دارد خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه سراسر ایران بعد از نماز باشکوه جمعه این عمل ننگین استکبار را به خوبی محکوم کردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول