اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

غربی‏ها با احساسات 1.5 میلیارد مسلمان بازی کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ساخت فیلمی در اهانت به پیامبر اکرم(ص) از سوی سینماگران هالیوودی گفت: غربی‏ها با این کار در حقیقت با احساسات 1.5 میلیارد مسلمان بازی کردند.

غربی‏ها با احساسات 1.5 میلیارد مسلمان بازی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور و بی‏سابقه مردم این شهر برگزار شد، اظهار داشت: توهین به پیامبر اکرم(ص) در اصل با هدف تحریک مسلمانان جهان انجام می‏شود و همه باید در مقابل این حرکت موضع‏گیری کنند.

وی ادامه داد: ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس و ربانی پیامبر رحمت(ص) برای نخستین بار رخ نمی‏دهد و این دست حرکت‏ها از سال‏های بسیار دور برنامه‏ریزی و اجرا شده است.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: در کشورهای مختلف جهان، بیش از یک میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمان زندگی می‏کنند و آمریکا و رژیم صهیونیستی در حقیقت با ساخت چنین فیلم موهنی به همه این افراد توهین کردند و احساسات آنها را به سخره گرفتند.

عبدوس اضافه کرد: ما تولید این فیلم سراسر دروغ را کاری مشترک از سوی صهیونیست‏ها و آمریکایی‏ها می‏دانیم ولی به هر حال این دسیسه هرگز به قوت خود باقی نخواهند ماند و عاملان آن به زودی پاسخ اقدام سخیفشان را می‏گیرند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: 100 نفر از صهیونیست‏های جنایتکار با سرمایه‏گذاری 5 میلیون دلاری خود در پروژه‏ای کاملاً سازمان‏یافته، این فیلم موهن را ساختند تا اذهان عمومی مردم جهان را تحت تاثیر اهداف شوم و پلید خود قرار دهند.

عبدوس اضافه کرد: این فیلم هیچ هدفی جز تحریک احساسات مسلمان جهان ندارد و تولید آن به صورت سازمان‏دهی شده بوده است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول