اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم سال تحصیلی

دوره کوتاه مدت شیعه‌شناسی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزش تخصصی شیعه‌شناسی حوزه از برگزاری دوره کوتاه مدت شیعه‌شناسی در نیمه دوم سال تحصیلی در قم خبر داد.

دوره کوتاه مدت شیعه‌شناسی در قم برگزار می‌شود

محمدعلی داعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مرکز تخصصی شیعه‌شناسی زمینه و فضای خوبی برای معرفی معارف اهل بیت(ع) و میراث علمای شیعه فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: رشته شیعه‌شناسی زمینه‌ای برای تربیت استادان، محققان و مبلغان فراهم می‌کند تا بتوانند میراث تشیع را احیا و ترویج کنند.

مدیر مرکز آموزش تخصصی شیعه‌شناسی ادامه داد: تاکنون رشته‌های این مرکز مورد استقبال دانش‌پژوهان و طلاب علوم دینی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های علمی در زمینه شیعه‌شناسی گفت: دانش‌پژوهان و طلاب استقبال چشمگیری از این نشست‌ها داشته‌اند.

داعی‌نژاد خاطر نشان کرد: امسال با توجه به استقبال صورت گرفته بنا داریم دوره کوتاه مدت شیعه‌شناسی را در نیمه دوم سال تحصیلی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 50 نفر از مرکز تخصصی شیعه‌شناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند عنوان کرد: این مرکز همواره تلاش می‌کند تا فارغ‌التحصیلان آن در دانشگاه‌ها و مؤسسات مشغول فعالیت شوند.

مدیر مرکز آموزش تخصصی شیعه‌شناسی با اشاره به افزایش پذیرش دانش‌پژوه در مرکز تخصصی شیعه‌شناسی گفت: 35 نفر در هر دوره این مرکز پذیرش می‌شوند ولی با پیگیری‌های صورت گرفته امسال نزدیک به 60 نفر در این مرکز پذیرش شده‌اند.

وی یادآور شد: اکنون 90 نفر در مرکز تخصصی شیعه‌شناسی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول