اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهادهای رسانه‌ای کرمان:

هتک حرمت قرآن اراده امت اسلام را مستحکم کرد

خبرگزاری فارس: در بیانه 4 نهاد رسانه‌ای استان کرمان در محکومیت جنایت قرآن‌سوزی و کشتار مدافعان قرآن در افغانستان آمده است: هتک حرمت قرآن کریم اراده امت جهانی اسلام را برای نابودی کفر، شرک و نفاق مستحکم‌تر کرد.

هتک حرمت قرآن اراده امت اسلام را مستحکم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه چهار نهاد رسانه‌ای استان کرمان آمده است: دشمن بداند، این حرکات کور نه‌ تنها اسلام و قرآن را منزوی نمی‌کند، بلکه موجب اعتلا و ترویج آن در قلب بلاد کفر و شرک می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر هتک حرمت قرآن کریم آن هم در بلاد مسلمانان خون آنها را به جوش آورد و عزم و اراده پولادین امت جهانی اسلام را برای نابودی کفر و شرک و نفاق، مستحکم‌تر کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: جنایت قرآن‌سوزی در افغانستان و کشتار مسلمانان معترض، توسط سربازان آمریکا، برگ جدیدی از دشمنی‌های استکبار جهانی به سردمداری صهیونیسم است که این بار در افغانستان رونمایی شد.

این بیانیه تأکید کرده است: ما اصحاب رسانه استان کرمان تحت لوای ولایت حضرت امام خامنه‌ای ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها آماده هر گونه جانفشانی در راه دفاع از قرآن، اسلام و ارزش‌های ناب مکتب محمدی و فرهنگ تشیع علوی هستیم و به ددمنشان تاریخ اعلام می‌داریم تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود در راه به اهتزاز در آوردن پرچم توحید بر فراز جهان ایستاده‌ایم.

به گزارش فارس، کانون روزنامه‌نگاران اصولگرای استان کرمان، سازمان بسیج رسانه‌ای، کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری و خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان این بیانیه مشترک را در محکومیت جنایت قرآن‌سوزی و کشتار مدافعان قرآن در افغانستان صادر کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول