اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

استکبار و صهیونیسم از توهین به پیامبر(ص) متضرر می‌شوند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه دهدشت با اشاره به حرکت صهیونیسم و استکبار در ساخت فیلم‌های موهن و ضد اسلامی گفت: استکبار و صهیونیسم از توهین به پیامبر (ص) متضرر می‌شوند.

استکبار و صهیونیسم از توهین به پیامبر(ص) متضرر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری اظهار داشت: باید خود را مزین و پایبند به تقوی الهی کرده و با قرآن کریم انس بگیریم تا بتوانیم عاقبت بخیر شویم.

حسینی افزود: یکی از اثرات مثبت تقوی الهی اخلاص در اعمال است و اگر اخلاص را وارد کارمان کنیم زندگی ما سرشار از خیر و برکت خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتشار فیلم موهن آمریکایی که به ساحت پیامبر اسلام توهین کرده بود اشاره و بیان داشت: استکبار جهانی وقتی خود را از مبارزه با گسترش اسلام ناکام و شکست خورده دیده دست به چنین اعمالی می‌زند و قطعا این رفتارها نتیجه عکس خواهند داد.

خطیب جمعه دهدشت تصریح کرد: جهان کفر با این اقدامات بر این باور است که می‌تواند نور اسلام را که شعاع تابنده‌اش دل‌های میلیون‌ها انسان آزاده را در اقصی نقاط کره زمین پر از امید و ایمان کرده خاموش گرداند، غافل از آنکه نور خدا خاموش ‌شدنی نیست.

حسینی اضافه کرد: قطعا مسلمانان جهان این اهانت را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و یقین بدانید که از این مسئله فقط استکبار و در راس آن صهیونیسم متضرر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت با سعادت فاطمه معصومه (س) و روز دختر ابراز داشت: زنان و دختران ما باید در همه حال بانوانی چون حضرت معصومه را الگوی رفتار و اخلاق خود قرار دهند.

خطیب جمعه دهدشت با اشاره به اهمیت حجاب و ترویج آن بیان داشت: حجاب موجب حفظ شأن و منزلت زنان و دختران در جامعه می‌شود.

حسینی تاکید کرد: حجاب باید در وهله اول در خانواده‌ها نهادینه شود و این خانواده‌ها هستند که می‌توانند این اصل اساسی دین اسلام را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول