اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 روز آینده صورت می‌گیرد

صدور مجوز پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: تا 15 روز آینده مجوز نشست و برخاست هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران صادر می‌شود.

صدور مجوز پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، وزیر راه و شهرسازی امروز به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، گچساران و باشت و کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در سفر به گچساران از چند پروژه راه و شهرسازی این شهرستان بازدید و 273 واحد مسکن مهر را افتتاح کرد.

علی نیکزاد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طبق گفته مدیرعامل فرودگاه‌های کشور هیچ‌گونه مشکلی برای نشست و برخاست هواپیما در نوع فوکر 100 در فرودگاه گچساران وجود ندارد.

وی افزود: اگر شرکت ملی نفت خواستار برقراری پرواز در این فرودگاه باشد، با اعتقادی که دولت به مناطق عمومی به ویژه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران دارد، ما در جایگاه دولت در بخش حاکمیتی و اعمال قوانین از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و مساعدت بر فرودگاه‌های کشوری در زمینه پرواز در این فرودگاه مشکلی نداریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و تصمیم‌گیری در این زمینه با حضور مسئولان استانی افزود: این موضوع را در صورتجلسه می‌آوریم که در مدت 15 روز مجوز لازم برای نشست و برخاست هواپیما در قد و قواره فوکر 100 در فرودگاه گچساران صادر شود.

نیکزاد با اشاره به پروژه‌های حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های مهمی در زمینه حمل و نقل در این استان در دست اقدام بوده که پروژه پاتاوه ـ دهدشت از جمله این پروژه‌ها است.

وی یادآور شد: این محور، کهگیلویه و بویراحمد را به هم وصل می‌کند و از پروژه‌های مصوب در سفر مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد است.

نیکزاد ابراز داشت: در جلسات گذشته اعتباری افزون بر یک‌هزار میلیارد ریال از محل و منبع اعتبارات مهر ماندگار به پروژه اختصاص داده شد که امید است به سرانجام برسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محور سمیرم، یاسوج و بابا‌میدان خاطرنشان کرد: این محور وصل کننده طولی استان خواهد بود که اعتبار این پروژه نیز از محل مهر ماندگار اختصاص داده می‌شود.

نیکزاد در ادامه گفت: درخواست مطالبات وصل کهگیلویه و بویراحمد به شبکه ریلی کشور نیز از جمله اقدامات مهم در راستای پیشرفت شبکه حمل و نقل در استان است.

وی اعتبار هشت پروژه در حوزه حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد را افزون بر دو هزار و 500 میلیارد ریال عنوان کرد و بر پیگیری این پروژه‌ها تا پایان کار تأکید کرد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول