اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قم عنوان کرد

ارتقای موقعیت ترانزیتی سلفچگان با احداث فرودگاه

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قم گفت: با احداث فرودگاه منطقه سلفچگان از طریق راه‌های ریلی، جاده‌ای و هوایی قابل دسترسی است که موقعیت ترانزیتی خاصی را برای این منطقه ایجاد می‌کند.

ارتقای موقعیت ترانزیتی سلفچگان با احداث فرودگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم جواد دلاوری پس از بازدید استاندار قم از واحدهای تولید صنعتی منطقه اقتصادی سلفچگان در جمع مدیران صنعتی این منطقه به بیان موقعیت جغرافیایی سلفچگان پرداخت و اظهار کرد: این منطقه اقتصادی در 185 کیلومتری تهران قرار دارد که شرایط مطلوبی را به دلیل نزدیکی به پایتخت برای سرمایه‌گذاران دارد.

وی افزود: این منطقه اقتصادی به مراکز سیاسی، اقتصادی و تجاری کشور بسیار نزدیک است که در شعاع 230 کیلومتری این منطقه شهرهای بزرگ صنعتی، تولیدی و مصرفی مانند تهران، اصفهان، اراک، ساوه و قم قرار دارند.

معاون عمرانی استانداری قم گفت: قراردادهایی در این منطقه بسته شده که پروژه‌های نیمه تمام در این منطقه با تأمین اعتبارات لازم به اتمام برسد.

وی ایجاد فرودگاه را یکی از مزایای این منطقه عنوان و تصریح کرد: با احداث فرودگاه این منطقه از طریق راه‌های ریلی، جاده‌ای و هوایی قابل دسترسی است.

وی تبیین دیگر مزایای احداث فرودگاه سلفچگان را فراهم کردن موقعیت خاص ترانزیتی عنوان کرد و گفت: بعد از احداث خط آهن این منطقه به شبکه سراسری راه آهن متصل می‌شود و مبادلات اقتصادی در این منطقه با رونق بیشتری روبه‌رو می‌شود.

در بخش دیگری از این جلسه مجید آوری‌فرد مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم نیز به مزایای وجود پنجره واحد تجاری در این منطقه اشاره کرد و گفت: مسائل گمرکی و ثبت سفارشات در این منطقه بسیار پر رنگ است و زمان کوتاهی را برای اخذ مجوزهای لازم در تاسیس یک خط تولید می‌پیماید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول