اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آمل در مجلس:

ایران در زمینه انرژی هسته‌ای نباید عقب‌نشینی کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در زمینه انرژی هسته‌ای نباید عقب‌نشینی کنیم و این مهم، خواسته رهبر انقلاب و مسئولان ارشد کشور است زیرا مطمئن هستیم اگر در این زمینه کوتاهی کنیم پای ما به توطئه‌ای جدید باز می‌شود.

ایران در زمینه انرژی هسته‌ای نباید عقب‌نشینی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان ملا صبح امروز در گردهمایی بزرگ آزادگان این شهرستان بیان داشت: آزادگان و اسرا یکی از اسناد افتخارآمیز انقلاب اسلامی هستند که در تاریخ ثبت و درج شدند.

وی افزود: در تاریخ آنچه که برجای می‌ماند به عنوان سرمایه و دستاورد یک ملت لحاظ می‌شود و باید به این ارزش‌های ماندگار اهمیت داد.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه در مجامع بین‌المللی و مکالمات جهانی بین ملت‌ها در گام نخست مذاکرات مشترکات و محاورات عادی بین دو طرف رد و بدل می‌شود، گفت: همه دنیا ما را با ایستادگی و مقاومت می‌شناسند و در مذاکرات خود از دفاع مقدس و رشادت‌های‌ ما صحبت به میان می‌آورند.

وی تصریح کرد: در دنیا سه جنگ جهانی اتفاق افتاد که همه عوامل آن در جنگ ایران با عراق دست به دست هم دادند.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور ادامه داد: در جنگ هشت ساله تحمیلی ما تمامی متفقین و متحدین جنگ جهانی با عراق همدست شدند و در نتیجه ایران اسلامی با تمام کشورها جنگ نابرابری داشت.

یوسفیان‌ملا با تاکید اینکه جنگ ایران و عراق تنها جنگی بود که بعد از هشت سال حتی یک وجب از خاک کشورمان در اختیار نیروهای بعثی عراق قرار نگرفت، عنوان کرد: اگر ایران در مقابل تمام دنیا ایستادگی کرد رشادت ایثارگران، شهدا، آزادگان و جانبازان سه رکن اصلی آن بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و استکبارگران در عراق، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور مشهود دارند و حتی ترکیه را نیز به پایگاه خود تبدیل کرده‌اند، اضافه کرد: هم‌اکنون کشورمان محاصره است ولی استکبارگران جرات ندارند کوچکترین نگاه متجاوزانه‌ای به کشورمان بیاندازند، اگرچه آنها از موشک شهاب ما وحشت دارند ولی این وحشت مقطعی است؛ آنها از تاریخ جنگ تحمیلی، دشمن‌ستیزی و رشادت ایرانیان به شدت می‌ترسند.  

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه هم‌اکنون ایران تحت ظلم قرار دارد، گفت: آنها انواع تحریم‌ها و توطئه‌ها را در نظر گرفتند تا نکند رشادت و دلیرمردی کشورمان به گوش جهانیان برسد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنهایی که جنگ تحمیلی و شهادت‌طلبی ما را زیر سئوال می‌برند باید با مطالعه و وجدان بیدار دست به قضاوت بزنند، گفت: هم‌اکنون مسئله انرژی هسته‌ای یکی از ارزش‌های والای ما است، آنها با دست برداشتن از انرژی هسته‌ای ما راضی نمی‌شوند زیرا در دولت‌های گذشته انرژی هسته‌ای تعلیق شد ولی استکبارگران پای ما را به مسائل دیگر باز کردند.

وی تاکید کرد: در زمینه انرژی هسته‌ای نباید عقب‌نشینی کنیم و این مهم خواسته رهبر انقلاب و مسئولان ارشد کشور است زیرا مطمئن هستیم اگر در این زمینه کوتاهی کنیم پای ما به توطئه‌ای جدید باز می‌شود.

آمل با وجود 430 آزاده سرآمد شهرستان‌های مازندران است

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل نیز در این نشست بیان داشت: آزادگان و اسرا لوح زرین و ماندگار پس از جنگ تحمیلی هستند که باید این لوح زرین برای همیشه در تاریخ حفظ شود.

احمد سیفیان عمران یادآور شد: شهرستان آمل 430 آزاده دارد که در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و در ایام اسارت نیز مروج فرهنگ ناب اسلامی‌مان بودند.

وی با اعلام اینکه از نظر تعداد آزادگان در بین شهرهای مازندران جایگاه نخست را به خود اختصاص داده‌ایم، خاطرنشان کرد: چهار نفر از آزادگان آملی به درجه رفیع شهادت نایل شدند و 10 نفر دیگر نیز در سال‌های گذشته از دار دنیا رفتند.

انتهای پیام/ل10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول