اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تبلیغات اسلامی

10 خانه عالم در کهگیلویه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به کارکرد مثبت خانه‌های عالم در ترویج فرهنگ دینی گفت: هم‌اکنون 10 خانه عالم در نقاط مختلف این شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

10 خانه عالم در کهگیلویه به بهره‌برداری می‌رسد

سید محمد حسینی‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: یکی از ابتکارات خوب و قابل تقدیر در عرصه فرهنگ‌سازی و تبلیغ معارف دینی و مذهبی تأسیس خانه‌های عالم در روستاها خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: خوشبختانه روند ساخت خانه‌های عالم در روستاهای شهرستان کهگیلویه در حد قابل قبولی بوده و انتظار می‌رود که این روند همچنان ادامه پیدا کند.

حسینی‌طلب با بیان اینکه در شهرستان کهگیلویه روستاهای زیادی از نعمت خانه عالم و روحانیون مجرب برخوردار شده‌اند، بیان کرد: تأثیر و برون‌داد این خانه‌های عالم را امروزه به‌عینه در روستاها و مناطق دورافتاده استان می‌بینیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 10 خانه عالم در نقاط مختلف این شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: این خانه‌های عالم در روستاهای ضرغام‌آباد، سرآسیاب، فیلگاه، کلات، سادات‌ مشهدی، گچی، تل مرغ، مهد، بوا و دم‌مهد واقع شدند.

حسینی‌طلب از علما و طلاب اعزامی به روستاها به عنوان سفیران مذهبی و فرهنگی یاد کرد و یادآور شد: امیدواریم که اهالی روستاهای ما بتوانند به خوبی از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی طلاب استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه این خانه‌های عالم را در روستاهای محروم فرهنگی و پرجمعیت شهرستان احداث کرده‌ایم، افزود: امیدواریم با حضور روحانی زمینه توسعه فرهنگی را در این روستاها فراهم آوریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه همچنین خاطرنشان کرد: در همایش طلایه‌داران عرصه تبلیغ از روحانیون درخواست کردیم جهت تبلیغ بلندمدت به شهرستان اعزام شوند و امیدواریم حوزه‌های علمیه زمینه حضور آنان را فراهم کنند.

حسینی‌طلب با تقدیر از همه کسانی که قبول زحمت می‌کنند و با حضور در خانه‌های عالم به ترویج فرهنگ دینی می‌پردازند، اضافه کرد: قطعا اجری نصیب این عزیزان خواهد شد که آخرت آنها را بیمه می‌کند چراکه در دورافتاده‌ترین روستاها و در جاهایی با کمترین امکانات در حال آموزش و فرهنگ‌سازی هستند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول