اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

پاسداشت انگیزه شهدا از ضروریات جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: حفظ هویت شهدا و پاسداشت انگیزه شهدا از ضروریات جامعه محسوب می‌شود.

پاسداشت انگیزه شهدا از ضروریات جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی بعد از ظهر امروز در دومین یادواره 120 شهید فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در تاریخ هشت سال دفاع مقدس، شهدا پرافتخارترین دوران را در کشور رقم زده و پس از آن نیز نیروهای مسلح به منظور حفظ تمامیت ارضی و حمایت از حریم ولایت جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه جانفشانی رزمندگان به دلیل تربیت صحیح آنان از سوی پدران و مادرانشان است، افزود: چنین فرزندانی درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و پرثمر ساختند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: شهید عاشق دلباخته‌ای است که برای دیدار با معشوق سر از پا نشناخته و از همه هستی خود می‌گذرد.

وی با بیان اینکه خط و راه و رسم شهید برگرفته از راه خداست، افزود:‌ حفظ هویت و پیام شهدا در جامعه ضروری است.

شرفی با اشاره به اینکه شهدا با نثار خون پاک خود فرهنگ غنی شهادت و ایثار را در جامعه پیاده کردند، افزود: این فرهنگ همچنان در جامعه ساری و جاری است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در اوج عزت و سربلندی قرار دارند، افزود: فضای جامعه آکنده از ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است.

سردار شرفی بر ضرورت توجه بیش از پیش به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید خانواده شهدا در اوج قرار گرفته و همیشه در جامعه عزت‌مند باشند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول