اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تنظیم بازار در آستانه بازگشایی مدارس

نمایشگاه فروش پائیزه در گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با هدف تنظیم بازار و رفع نیازهای مردم در آستانه بازگشایی مدارس در مهر ‌ماه، نمایشگاه پائیزه در گچساران راه‌اندازی شد.

نمایشگاه فروش پائیزه در گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عصر امروز آیین افتتاح و بازگشایی نمایشگاه پائیزه این شهرستان با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و رئیس مجمع امور صنفی گچساران در محل پارک مهرورزی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران در این مراسم اظهار کرد: در نمایشگاه پائیزه نوشت‌افزار، لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی، لوازم خرازی، مصنوعات پلاستیکی، لوازم شوینده و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، پارچه و منسوجات با 10 الی 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

نمایشگاه پائیزه گچساران 110 غرفه دارد

رضا شریفی بیان داشت: این نمایشگاه در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز در آستانه فصل بازگشایی مدارس در راستای کمک به نیازمندی‌های دانش‌آموزان با نرخ مصوب اداره صنعت، معدن و تجارت توزیع می‌شود.

شریفی با بیان اینکه در نمایشگاه پائیزه گچساران افزون بر 110 غرفه وجود دارد، یادآور شد: کیفیت کالاهای ارائه شده و قیمت‌ها توسط کارشناسان این اداره در نمایشگاه کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان شهریور ماه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فروش کالا و تفاوت قیمت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه‌ها یکی از راه‌های ایجاد تعادل در بازار است.

غرفه‌های سوغات و هدایای استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ابراز داشت: در این نمایشگاه غرفه‌هایی از سوغات و هدایای استان‌های مختلف نیز برای علاقمندان ارائه شده است.

شریفی هدف از ایجاد نمایشگاه پائیزه عرضه کالا را تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم، افزایش قدرت مصرف‌کنندگان و دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب در مقطع زمانی بازگشایی مدارس عنوان کرد.

وی یادآور شد: در ایام بازگشایی مدارس افزایش حجم تقاضای عمومی شهروندان برای خرید برخی از کالاهای مورد نیاز در سطح بازار سبب کندی جریان عرضه و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌شود.

شریفی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با هدف تقویت جریان عرضه، ایجاد فضای رقابت و دسترسی بهتر و آسان‌تر شهروندان به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب‌تر صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس نمایشگاه پائیزه گچساران از امروز تا 31 شهریور ماه در محل تپه پارک مهرورزی این شهرستان هر روز در دو نوبت صبح و عصر میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول