اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه پاییزه در شهر جدید پرند آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری رباط کریم از آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه پاییزه در شهر جدید پرند آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، مجید شیخی ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف خدمات‌رسانی بیشتر به مردم دایر شده است.

وی ادامه داد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با قیمت مناسب به مردم ارائه می‌شود.

معاون فرماندار رباط کریم با اشاره به اینکه ارائه مستقیم کالاها در 64 غرفه از مشخصات نمایشگاه پاییزه امسال است، افزود: تأمین نیازهای مادی و معنوی مردم از ضروریات هر جامعه بوده و جزو وظایف اولیه مسئولان است.

شیخی ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده کمیته تنظیم بازار شهرستان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را در شهر جدید پرند دایر کرده است.

معاون فرماندار رباط کریم در ادامه سخنان خود بر اهمیت عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف تأکید کرد و افزود: عرضه مستقیم کالا نقش بسیار مهمی در تنظیم بازار داشته و می‌تواند دست بسیاری از متخلفان را از بازار کوتاه کند.

شیخی همچنین برپایی نمایشگاه‌های فصلی و عرضه مستقیم کالا را بستری مناسب برای تطبیق محصولات تولیدی با احتیاجات بازار و مصرف کنندگان عنوان کرد و گفت: شناسایی نیازهای مصرف کنندگان و عرضه آن در موقعیت جغرافیایی مناسب می‌تواند زمینه‌های رضایتمندی مردم را فراهم کند.

به گقته وی، در این نمایشگاه اقلام مختلفی از جمله وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان در آستانه سال جدید تحصیلی با قیمتی مناسب عرضه شده است.

همزمان با برپایی نمایشگاه پاییزه در شهر جدید پرند،‌ نمایشگاه پاییزه شهرستان رباط کریم نیز از هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول