اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

1700 غرفه نمایشگاه پاییزه در مازندران دایر شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور یک هزار و 700 غرفه نمایشگاه پاییزه در مازندران شروع به فعالیت کرد.

1700 غرفه نمایشگاه پاییزه در مازندران دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین اصغرزاده صبح امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه فروش پاییزه در مصلی جمعه بابل اظهار داشت: در روزهای پایانی تابستان برای پاسخگویی به بخشی از تقاضای مردم نمایشگاه و فروش پاییزه مازندران در 19 شهرستان آغاز به کار کرد.  

این مسئول افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری این نمایشگاه تامین کالاهای ضروری مردم در این ایام از جمله نوشت افزار مثل کیف و کفش و لوازم التحریر و سایر کالاهای مورد نیاز است.

اصغرزاده با اشاره به اینکه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به تولیدات داخلی بیش از زمان‌های دیگر توجه شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها سعی شده از تولیدات داخلی استفاده شده و کالاها پنج تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه شود تا مردم بتوانند نیازمندی‌های خود را در مکان مناسب و در فرصت کوتاه خریداری کنند تا رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بیان داشت: این نمایشگاه دارای 127 غرفه بوده وسعی شده بیشتر از واحدهای تولیدی داخل استان استفاده شود پس تنها 15 درصد از واحدهای تولیدی استان‌های دیگر در این نمایشگاه‌ها حضور دارند.

اصغرزاده کاهش عرضه تولیدات داخلی در این نمایشگاه‌ها را از مهم‌ترین سیاست سازمان دانست و گفت: کاهش عرضه کالاهای خارجی، حمایت و عرضه کالاهای داخلی توجه به کیفیت کالاها و جلوگیری از کالاهای غیراستاندارد از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه‌ها در سال جاری است.

وی گفت: همکاری با مجمع امور صنفی و اتحادیه صنفی در امر نظارت در بخش قیمت‌گذاری و نظارت بر کیفیت کالا سبب ارتقای این نمایشگاه‌ها شده که در این راستا همکاری خوبی با مجریان نمایشگاه داشته‌اند.

این مسئول خطاب به شهروندان اذعان داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی انتظار ما از شهروندان خرید کالاهای داخلی است تا غرفه‌داران تشویق به تولید و ارائه کالاهای داخلی شوند زیرا این امر سبب اشتغال‌زایی و تولید ملی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول