اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 1500 نفر از خواهران بسیجی

مانور امداد و نجات در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گفت: با شرکت یک هزار و 500 نفر از خواهران بسیجی مانور امداد و نجات در استان قزوین برگزار شد.

مانور امداد و نجات در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مانور امداد و نجات با عنوان فراخوانی گردان‌های الزهرا (س) و پیاده‌روی در استان قزوین پیش از ظهر امروز آغاز و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

مهدی صادق‌پور امروز در حاشیه این مانور اظهار کرد: یک‌ هزار و 500 نفر از خواهران بسیجی استان قزوین از پنج گردان الزهرا (س) با اجرای مانور امداد و نجات و شرکت در دوره‌های آموزشی خود را برای هرگونه حادثه احتمالی آماده کردند.

وی ادامه داد: همچنین این خواهران بعد از ظهر امروز مسیر تپه نورالشهدا شهر قزوین را کوهپیمایی می‌کنند.

معاون عملیات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه آموزش‌های مقابله با حوادث غیرمترقبه تأثیر بسزایی در کاهش تلفات جانی و خسارات مالی در هنگام حادثه دارد، افزود: قطعا یکی از عواملی که در کاهش تلفات جانی و خسارات مالی تأثیرگذار است، بحث آموزش بوده که این مهم باید در جامعه فراگیر شود.

صادق‌پور ادامه داد: آمادگی پیش از زلزله و نحوه آرام‌سازی محیط که مبحث بسیار مهمی است، در این مانور امداد و نجات به خواهران بسیجی آموزش داده شد.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از خسارات پس از وقوع حادثه پیش می‌آید، عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از خسارات پس از وقوع حوادث اتفاق می‌افتد، واکنش درست و به موقع پس از حوادث از سوی مردم می‌تواند رمز موفقیت در کاهش خسارات احتمالی باشد.

صادق‌پور در خاتمه با تأکید بر استمرار این آموزش‌ها بیان کرد: هرساله سازمان بسیج مستضعفین این آموزش‌ها را برای آمادگی هرچه بیشتر مردم ارایه می‌کند که باید در بین آحاد مختلف جامعه فراگیر شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول