اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مهر

مانور بازگشایی مدارس در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مانور بازگشایی مدارس در مدرسه شهید سقایی ناحیه دو اردبیل برگزار شد.

مانور بازگشایی مدارس در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز برگزار شد و مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت دانش‌آموزان ابتدایی این مدرسه با نشاط و شادابی سر کلاس‌های درس حاضر شده و با انجام مراسم صبحگاهی در سر کلاس درس حضور یافتند.

در این مراسم که به طور رسمی کلاس پایه ششم ابتدایی راه‌اندازی شد مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل در سخنانی از آمادگی کامل آموزش و پرورش اردبیل برای آغاز یک سال تحصیلی پر‌شور و نشاط خبر داد.

کریم‌الله جدی اظهار داشت: برای استقرار نظام آموزشی جدید به ویژه پایه ششم ابتدایی 113 کلاس درس تدارک دیده شده است و این پایه بدون آسیب رساندن به مقطع راهنمایی و نیروی انسانی این مقطع از مهر ماه راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی از لحاظ فضای آموزشی برای حضور دانش‌آموزان و همچنین حضور معلمان در سر کلاس با آمادگی کامل وجود ندارد، خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌های آموزشی آماده شده و کتاب‌های درسی نیز در نخستین روز سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

800 متر فضای آموزشی جدید ایجاد شده است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو به تغییر اعمال شده در 34 مدرسه اشاره کرد و یادآور شد:‌ فضایی به مساحت 800 متر‌مربع به فضاهای آموزشی استان اردبیل افزوده شده و ما علیرغم اینکه در تنگنای مالی قرار داشتیم توانستیم با صرفه‌جویی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را فراهم کنیم.

جدی از مشاور وزیر خواست تا به مناطق محروم به ویژه مدارس واقع شده در اطراف شهرها توجه خاص داشته و اجازه دهد مدیران آموزش و پرورش با ایده‌های جدید و انعطاف در برنامه‌ریزی‌ها عمل کنند و از هرگونه اجبار به دور باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما در اجرای طرح مینی‌بوس با مشکل مواجه شدیم که برای حل آن و کاهش هزینه‌ها سعی کردیم با تجمیع برخی از واحدهای آموزشی تا سقف 25 تا 30 میلیون تومان این هزینه‌ها را تعدیل کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول