اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

معنویت حاکم در ایران عامل یأس و ناتوانی دشمنان است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان معنویت حاکم شده در کشور را عامل یأس و ناتوانی دشمنان در مقابله فیزیکی و رویارویی مستقیم با ایران اسلامی ذکر کرد.

معنویت حاکم در ایران عامل یأس و ناتوانی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی بعد از ظهر امروز در اختتامیه دومین مرحله دوره آموزشی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف (طرح مشکات) در سنندج، اظهار کرد: دشمن بعد از گذشت 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به این امر پی‌برده که دیگر قادر به جنگیدن و مقابله به صورت فیزیکی و مستقیم با کشور ما نیست.

وی تصریح کرد: این یأس و ناتوانی دشمن به دلیل پیشرفت‌های نظامی در کشور ما نیست، بلکه نشأت گرفته از برقراری حاکمیت معنوی در ایران است.

وی بیان داشت: دشمن براساس وضعیت مادی و میزان تجهیزاتی که در اختیار داشت در سال 59 اقدام به مقابله و جنگ با ایران کرد و رزمندگان دلیر و شجاع ما با کمترین امکانات در مقابل متجاوزان ایستادند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، معنویت حاکم بر جبهه‌ها، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و پیروزی رساند.

علیخانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی بحث ساخت صلاح‌های هسته‌ای را بهانه‌ای برای مقابله با کشور ما قرار داده و این در صورتی است که داشتن این صلاح‌ها براساس مبانی دینی ما حرام است.

وی با بیان اینکه دشمن از هسته‌ای شدن ایران هراسی ندارد، گفت: دشمن از اینکه این روند براساس ارزش‌ها و اعتقادات دین مبین اسلام صورت می‌گیرد واهمه و وحشت دارد.

وی عنوان کرد: کشورهایی مانند عربستان که علاوه بر سهمیه مشخص شده در اپک از طریق قاچاق نیز اقدام به فروش نفت خود به استکبار می‌کنند با این اقدام به اسلام ضربه می‌زنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: زوایایی وجود دارد که هنوز دشمن مأیوس نشده و به دنبال پیداکردن راه‌هایی برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی ایران است.

علیخانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از سال 75 تاکنون به صورت مکرر و در قالب مفاهیمی از جمله تهاجم و غارت فرهنگی، جهاد فرهنگی و غیره اقدامات و توطئه‌های دشمنان را به مردم و مسئولین گوشزد کرده‌اند.

وی عنوان کرد: تحریم یکی دیگر از روزنه‌هایی است که دشمن از این طریق قصد نابودی کشور ما را دارد که مقام معظم رهبری برای خنثی کردن این مورد هم اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای اقدام به تهاجم فرهنگی کرده است، افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بهترین راهکار برای مقابله تهاجم فرهنگی دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان تصریح کرد: در جبهه فرهنگی رهبر معظم انقلاب معلمان و اساتید دانشگاه را فرماندهان جبهه‌های نرم و دانش‌آموزان و دانشجویان را افسران این جنگ نامیده‌اند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول