اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

دین محمد(ص) دین لجاجت و عناد نیست

خبرگزاری فارس:آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: دین سراسر نور حضرت محمد(ص) دین لجاجت و عناد نیست بلکه دین مجاهدت فی‌سبیل‌الله است.

دین محمد(ص) دین لجاجت و عناد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار کارکنان نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: دین مبین اسلام دین کامل و جامعی است.

نوری‌همدانی ادامه داد: دین رسول‌خدا(ص) دین حکمت، برهان، استدلال و اقامه عدل است که با دعوت از مردم راه صلح و دوستی را اختیار قرار داده است.

وی افزود: دین سراسر نور حضرت محمد مصطفی‌(ص) دین لجاجت و عناد نیست بلکه دین مجاهدت فی‌سبیل‌الله است که با اندیشه انسانی، نصحیت، موعظه‌ کردن و مناظره سر و کار دارد.

این مرجع عالی‌قدر تصریح کرد: در آموزه‌های اسلامی تصریح شده است تا زمانی که بر علیه باطل جهاد نکنید پیروز میدان نخواهید شد و دیگر زمینه‌های شکوه و عظمت به‌دست نخواهد آمد.

وی امام راحل(ره) را مصداق این مجاهدت دانست و گفت: پیروزی حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس توانست قله‌های رفیع شکوه و عظمت را تجربه کند؛ این همان ایمان مجاهدان است که به وعده قرآن عمل می‌کنند.

نوری‌همدانی ادامه داد: شجاعت و قدرت دلاورمردان ایران اسلامی با جهاد در راه خدا کار را شروع کرد و تا ظهور امام عصر (عج) پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده و از حکومت اسلامی و جهانی مهدی موعود (عج) تابعیت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ سلطه‌گری و چپاول‌گری از ملت‌ها است و جهاد ادامه راه حق علیه باطل زیر سایه رسول‌ خدا(ص)، ائمه معصوم(ع)، امام عصر (عج) و فرماندهی معظم کل‌قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است.

نوری‌همدانی در پایان گفت: مجاهدان واقعی اسلام همانا شهدا هستند که با عشق به ولایت در سنگرها و جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند و از ارزش‌ها و کیان مملکت دفاع کردند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول