اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:-۱

ری در حال پیشرفت روزافزون است

خبرگزاری فارس: فرماندار ری با اشاره به موفقیت‌‌های سیاسی شهرستان از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی و سفر رئیس جمهور به ری گفت: در 9 ماه اخیر که بنده در شهرستان خدمت می‌کنم، اتفاقات خوشایندی روی داده است.

ری در حال پیشرفت روزافزون است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد ساعتی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران باید در انعکاس خبرهای قسمت‌های مختلف بیشتر تلاش کنند و مردم نیز از تلاش‌های مسئولان آگاه شوند.

اصحاب رسانه تلاش بیشتری کنند

فرماندار ری افزود: با پوشش کامل و صحیح اخبار، اعتماد مردم نسبت به کارآمدی نظام بیشتر می‌شود و این معطوف به تلاش رسانه‌ها در پوشش اخبار است. خبرنگاران باید رسالت کار خود یعنی انعکاس اخبار ادارات و سازمان‌ها را به بهترین صورت ممکن انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات خوشایند 9 ماه گذشته در شهرستان ری بیان داشت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کار بزرگی بود و سهم شهرستان ما سهم فوق‌العاده‌ای بود و ما نیز بدون هیچ مشکلی از دو مرحله انتخابات عبور کردیم.

رمز برگزاری خوب انتخابات

باقرنژاد رمز موفقیت شهرستان در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برنامه‌ریزی مناسب دانست و ادامه داد: برای همه امور برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تقسیم کار بین اعضای هیئت اجرایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: شعب انتخاباتی مشخص و اعضای آن نیز معین شدند و تعامل خوبی با هیئت نظارت داشتیم و حتی در جلسات انتخاباتی نیز معاون رئیس نظارت بر انتخابات را دعوت می‌کردیم و همکاری خوبی داشتیم.

معاون استاندار تهران با اشاره به حضور باشکوه مردم شهرستان ری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همان‌طور که مشاهده کردید، انتخابات به خوبی برگزار شد و مردم غیور شهرستان ری نیز مانند گذشته حضور باشکوهی داشتند.

رشد شرکت مردم ری در انتخابات

وی با ارائه آماری از رشد شرکت مردم ری در انتخابات پرده برداشت و تصریح کرد: در انتخابات رشد قابل توجهی داشتیم چرا که طبق آمار در مرحله اول دوره هشتم 150 هزار نفر شرکت کردند ولی در مرحله اول انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی 190 هزار نفر شرکت کردند و همه نیز راضی بودند و شکایتی از بخش اجرایی و نظارتی نداشتند.

باقرنژاد در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به ری ابراز داشت: اتفاق خوبی که در اواخر تیر ماه رخ داد، حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان ری بود.

فرماندار شهرستان ری تشریح کرد: در اواخر سال گذشته با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده قرار شد رئیس جمهور، وزرا و معاونان آنها در ماه‌های آغازین سال به ری سفر کنند اما به دلیل برگزاری انتخابات این رویداد به تیر ماه موکول شد و در سفر تیر ماه رئیس جمهور ستادی عالی تشکیل شد و طبق آمار 4 هزار نفر از مردم شهرستان با وزرا و رئیس جمهور دیدار کردند و مشکلات خود را با رئیس جمهور و وزرا در میان گذاشتند.

هدایای رئیس جمهور به مردم ری

وی در پایان با اشاره به هدایای رئیس جمهور به مردم شهرستان ری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سفر به ری دو هدیه به مردم این شهرستان اهدا کرد. یکی از هدیه‌ها که ویژه شدن فرمانداری ری بود که معطوف به خود سفر بود که جزو مصوبات سفر شد و حکم آن نیز ابلاغ شد اما مسئله دیگر استقلال مدیریت خدمات شهری شهرستان ری بود که در حال بررسی در مراحل مختلف است.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول