اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر بعدی

رئیس جمهور مغولستان: با 30 فرزندم به اصفهان می‌آیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور مغولستان گفت: 4 پسر و یک دختر دارم هم‌چنین سرپرستی 25 کودک را قبول کرده‌ام که برای سفر بعدی به ایران همه آنها را با خود می‌آورم.

رئیس جمهور مغولستان: با 30 فرزندم به اصفهان می‌آیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رئیس جمهور مغولستان لحظاتی پیش در بازدید از پل خواجو اصفهان با ابراز تأسف از خشک‌سالی زاینده‌رود اظهار کرد: باید برای آمدن باران دست به دعا ببریم و از خداوند کمک بخواهیم.

تساخیاگین البگ دورج در پاسخ به این سؤال که آیا بازدید از اصفهان به اندازه‌ای برای شما لذت‌بخش بوده است که بار دیگر با خانواده خود برای دیدن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر سفری داشته باشید، تصریح کرد: ملت‌های ما بسیار به هم نزدیک هستند و ما اصول مشترکی داریم و بین دو کشور تنها یک مسئله ناخوشایند در گذشته‌ای دور اتفاق افتاده است که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

وی افزود: خبرنگاران ما از یکدیگر و از اوضاع دو کشور اطلاعات زیادی دارند و ما نیز باید در راستای بسط روابط بین دو کشور تلاش کنیم.

رئیس جمهور مغولستان بیان کرد: من چهار پسر و یک دختر که آن را به فرزندخواندگی قبول کرده‌ام و 25 فرزندخوانده دارم که سفری را برای همه آنها به اصفهان تدارک می‌بینم.

وی در مورد مهمان‌نوازی مردم و دولت ایران گفت: مردمی خونگرم با شخصیت و مهربان را در ایران و در اصفهان دیدم که باید این ارتباط دوستانه و اعتماد متقابل را حفظ کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول