اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

توسعه متوازن صنعتی در گرو اعتلای حوزه فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: توسعه متوازن صنعتی در گرو تحول و اعتلای حوزه فرهنگی است.

توسعه متوازن صنعتی در گرو اعتلای حوزه فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری در نشست شورای پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و باید برای رشد و توسعه روزافزون این منطقه اهتمام ورزیم.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌ها در پارس جنوبی رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگی خاطر نشان کرد: بدون تردید توسعه متوازن صنعتی در گرو تحول و اعتلای حوزه فرهنگی است.

نصوری با مهم برشمردن جایگاه شورای پژوهش و فناوری در راهبردی کردن فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان تصریح کرد: این شورا می‌تواند به عنوان یک بازوی قوی و با استفاده از تجارب ارزشمند اعضاء و همچنین با بهره‌گیری از سایر پتانسیل‌های علمی و پژوهشی منطقه در راهبردی کردن هر چه بهتر فعالیت‌های منطقه گام‌های بلندی بردارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به جایگاه علمی ایران اسلامی و طراحی سند چشم‌انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: سند راهبردی سازمان منطقه ویژه پارس با معیار سند چشم‌انداز 20 ساله نظام و با محوریت نگاه جدی به حوزه نفوذ منطقه، محیط پیرامونی و ذی‌نفعان کلیدی در حال تنظیم و تدوین است که قطعاً با نظریات موثر شورای پژوهش در این امر و ارائه نظرات کارشناسی و علمی اعضای متخصص عضو این شورا به تسریع در تکمیل این سند کمک شایانی خواهد شد.

نصوری با برشمردن برخی از وظایف شورای پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس افزود: از شورای پژوهش و فناوری انتظار می‌رود تا با برقراری توازن و تعامل بین نخبگان، خبرگان و جوانان صنعت و همچنین استفاده از تجارب نیروهای با سابقه صنعت نفت به عنوان یک بازوی قوی مشورتی همراه سازمان منطقه ویژه پارس در کمک به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام بردارد.

وی یادآور شد: باید در راستای رشد و ارتقای پارس جنوبی از تمام ظرفیت موجود بهره ببریم و فرصت‌ها را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول