اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی:

توسعه فضاهای فرهنگی در اولویت‌ قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: توسعه فضاهای فرهنگی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار کانون استان است.

توسعه فضاهای فرهنگی در اولویت‌ قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریدون سیدمصطفوی در دیدار نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امسال در صدد جذب اعتبار ویژه برای بازسازی بعضی از مراکز قدیمی و فرسوده و همچنین اصلاح ساختار فیزیکی مراکز در سطح استان هستیم.

وی به فعالیت‌های کانون در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری دو جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، نام‌ها و نشانه‌های رضوی از مهم‌ترین رویدادهای کانون استان در سال گذشته بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالقوه می‌توان در کانون با رفع بعضی مشکلات جاری شاهد تحولی جدید در عرصه فرهنگی و هنری بود.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر شاهد تحولاتی چشمگیر در عرصه فرهنگ و هنر هستیم و کانون استان نیز همگام به این تحولات برنامه‌های مختلف و منسجمی را در دستور کار واهداف آتی خود تدوین کرده است.

مصطفوی تصریح کرد: در این راستا کانون تلاش می‌کند تا با گسترش فضاهای فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های سیار گامی مهم در راستای رشد فکری و فرهنگی کودکان بردارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان در سطح استان بسیار مهم و چشمگیر است.

جهانگیرزاده اضافه کرد: جذب اعتبار ویژه به منظور بازسازی مراکز کانون در ارومیه قابل توجه بوده و به زودی موجب رفع مشکلات این کانون می‌شود.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مهره‌های مهم ساختار نظام آموزش و پرورش است.

جهانگیرزاده با بیان اینکه کانون یکی از موفق‌ترین سازمان‌های مجری طرح اوقات فراغت است، اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و آگاهی خانواده‌ها به منظور ثبت‌نام فرزندان خود و استفاده از فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز کانون از وظایف خطیر مدیریت کانون است که امسال گام‌های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول