اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور تنظیم بازار

نمایشگاه فروش پائیزه شهرستان ری گشایش یافت

خبرگزاری فارس: به‌منظور حمایت از فروشندگان داخلی و تنظیم بازار ساعتی پیش نمایشگاه فروش پائیزه در شهرستان ری آغاز به‌کار کرد.

نمایشگاه فروش پائیزه شهرستان ری گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نمایشگاه فروش پائیزه از امروز به ‌منظور تنظیم بازار و حمایت از تولیدکنندگان تا 31 شهریور با مجوز رسمی از اداره صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی و توزیعی با همکاری فرماندار شهرستان ری و شهرداری منطقه 20 آغاز به کار کرد.

اقلام موجود در این نمایشگاه

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه اقلامی مانند کیف، کفش، پوشاک، مواد پروتئینی (گوشت و مرغ)، مواد بهداشتی، مواد غذائی، لوازم‌التحریر و ... عرضه می‌شود. 

علی عرب‌باقری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: نمایشگاهی که در شهرستان ری افتتاح شد، قدمتی بیش از هشت سال دارد و هر سال بهتر شده است و امسال نیز به‌‌ لطف خداوند متعال بهتر شده و بازدید و استقبال مردم خیلی بیشتر شده است.

 

اجناس ارزان است

مدیر نمایشگاه فروش پائیزه شهرستان ری با اشاره به ارزانی اجناس در این نمایشگاه بیان داشت: ما اجناس را زیر قیمت بازار و با کمترین سود می‌فروشیم و گوشت منجمد گوسفند در بازار 18 هزار تومان است و اینجا 9 هزار تومان عرضه می‌شود. گوشت مرغ نیز در بازار 4 هزار و 700 تومان است و اینجا 4 هزار و 300 تومان است.

مردم از قیمت اجناس راضی‌اند

وی در پاسخ به اینکه آیا این نمایشگاه در روز اول خود توانسته خریداران را راضی کند یا خیر، خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که مردم و خریداران از قیمت اجناس رضایت دارند و امیدواریم که خداوند نیز از ما راضی باشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول