اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خبر داد

اختصاص 265 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به سنندج

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سنندج از اختصاص 265 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

اختصاص 265 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: مدیران ادارات باید به منظور هزینه کردن این اعتبار با مبادله موافقتنامه‌ها و انتخاب پیمانکاران توانمند برای اتمام به موقع پروژه‌ها اقدام کنند.

به گفته وی، در هفته دولت امسال 98 طرح عمرانی و خدماتی با اختصاص بیش از 220 میلیارد ریال در شهرستان سنندج بهره‌برداری شد.

وی خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با نتیجه تلاش‌ها و اقدامات بخشی از مجموعه نظام، تقدیر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که با اجرای برنامه‌های مختلف به ویژه بهره‌برداری از این تعداد پروژه به بهترین شکل در این شهرستان گرامی داشته شد.

میرزایی‌اصل به بررسی اقدامات صورت گرفته و عملکرد یک‌ساله دولت در شهرستان سنندج پرداخت و گفت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال بیش از 20 طرح آبرسانی در روستاهای شهرستان سنندج اجرا شده است.

وی تصریح کرد: اجرای عملیات گازرسانی به 22 روستا، اجرای طرح هادی در 13 روستا و آسفالت بیش از 55 کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان سنندج از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت زمان بوده است.

وی اضافه کرد: کارهای انجام شده هرچند چشمگیر هستند اما به معنی پایان کاستی‌ها  نیست و باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها با همتی مضاعف تلاش کنیم.

فرماندار سنندج با اعلام اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان سنندج در سال‌جاری بیش از 265 میلیارد ریال است، گفت: مدیران ادارات باید در راستای هزینه کردن این اعتبار با مبادله موافقت‌نامه‌ها و انتخاب پیمانکاران توانمند برای اتمام به موقع پروژه‌ها اقدام کنند.

میرزایی‌اصل در ادامه با اشاره به ثبت یک‌هزار و 882 فرصت شغلی جدید در سامانه اشتغال شهرستان سنندج از ابتدای سال‌جاری تاکنون اظهار کرد: تعهد و هدف‌گذاری اشتغال امسال در این شهرستان ایجاد بیش از 13 هزار فرصت شغلی جدید است.

به گفته وی، با بهره‌گیری از حجم بالای امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مرکز استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، بهداشت و درمان می‌توان چند برابر وضعیت فعلی اشتغال ایجاد کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول