اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دیوان عدالت اداری کشور عنوان کرد

توجه به تملک توافقی در اجرای پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به مشکلات تملک در جریان اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بیان کرد: توصیه شده تا جایی که برای مسئولان اجرایی پروژه‌ها امکان دارد تملک پروژه‌ها به صورت توافقی انجام شود.

توجه به تملک توافقی در اجرای پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران هدف از سفر خود به شهر قم را پاسخ مثبت به دعوت شهرداری و برطرف کردن مشکلات پرونده‌های حقوقی در اجرای پروژه‌ها عنوان کرد.

وی کمک به اجرای بهتر پروژه‌های شهری قم را از دیگر اهداف سفرش به این شهر دانست و تصریح کرد: مجموعه تلاش‌ها و زحمت‌هایی که برای آبادانی قم صورت می‌گیرد جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور ابراز کرد: امیدواریم اتمام مجموعه پروژه‌های عمرانی که در حال احداث است بتواند مشکلات شهر قم را رفع کند.

وی اضافه کرد: امروز شنیدیم که پروژه حفاری تونل آبرسانی از سرشاخه‌های دز به اتمام رسیده و افتتاح شده است که این مسئله نیز برای ما جای خرسندی است.

منتظری یکی از مشکلات مردم قم را استفاده از آب غیر شیرین دانست و گفت: با رسیدن آب از سرشاخه‌های دز به قم این مشکل برطرف می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات تملک در جریان اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بیان کرد: در این زمینه توصیه شده تا جایی که برای مسئولان اجرایی پروژه‌ها امکان دارد تملک پروژه‌ها به صورت توافقی انجام شود.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با تاکید بر اینکه باید برای تملک پروژه‌ها خرید و فروش شرعی انجام شود اذعان کرد: در مواردی که شخصی حاضر به توافق و مصالحه نیست قانون ماده 9 را پیش‌بینی کرده است.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود تا جایی که امکان دارد از اعمال قدرت استفاده نشود ولی تا جایی که لازم باشد ما نیز پشتیبانی می‌کنیم.

منتظری در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: ضرورت تملک باید به امضای عالی‌ترین مقام مسئول در اجرای پروژه برسد و پس از امضا و تصویب این طرح از نظر ما معتبر و لازم‌الاجرا خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول