اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن مصالح ساختمانی استان اصفهان:

بیشترین میزان صادرات آجر کشور مربوط به اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن مصالح ساختمانی استان اصفهان گفت: بیشترین صادرات آجر به کشورهای دیگر از استان اصفهان بوده است.

بیشترین میزان صادرات آجر کشور مربوط به اصفهان است

سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مصالح ساختمانی که در اصفهان تولید می‌شود از قبیل کاشی و سرامیک و آجر موجود در بازار از کیفیت قابل توجهی برخوردار است.

وی جایگاه تولید سیمان استان اصفهان در کشور را بسیار مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: چند کارخانه سیمان از جمله اردستان، نایین، سپاهان، اصفهان و ساروج در استان اصفهان با کیفیت مطلوب وجود دارد.

رئیس انجمن مصالح ساختمانی استان اصفهان با اشاره به استقبال خوب کشورهای منطقه در زمینه خرید سیمان استان تصریح کرد: کشورهای افغانستان و عراق بیشترین وارد کننده سیمان اصفهان هستند.

وی تاکید کرد: وجود مصالح غیر استاندارد و با قیمت پایین در بازار و سودجویی برخی افراد، از مشکلات فعلی صنعت ساختمان است که در این خصوص مراجع ذی‌ربط باید برخورد مناسبی برای جلوگیری از این وضعیت داشته باشند. 

سهل‌آبادی ادامه داد: استفاده از مصالح استاندارد و پیشرفته سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های تمام شده و افزایش مقاومت ساختمان‌ها می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مصالح ساختمان گفت: بنده به علت مشغله کاری بسیار زیاد نتوانسته‌ام بازدیدی از نمایشگاه سال جاری داشته باشم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول