اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش منطقه 15:

آرمان‌های نظام آموزشی جدید جز با همیاری دلسوزان محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: امیدواریم مهر سال جاری پویا، با نشاط و فعال باشد و این امر جز با همفکری، همیاری و عملکرد دلسوزانه محقق نمی‌شود.

آرمان‌های نظام آموزشی جدید جز با همیاری دلسوزان محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جلسه بررسی نظام آموزشی جدید با حضور سید احمد موسوی مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 تهران، مدیران مدارس و تنی چند از مسئولان برگزار شد.

موسوی با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس عنوان کرد: امیدواریم مهر سال جاری پویا، با نشاط و فعال باشد که این امر جز با همفکری، همیاری و عملکرد دلسوزانه محقق نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 با اشاره به طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: این طرح کاملا کارشناسی شده است و جای هیچ گونه نگرانی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها نیست و با همکاری می‌توانیم سیاست‌های تنظیم شده را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی با اشاره به آمادگی کامل مدارس برای اجرای نظام جدید 3ـ3ـ6 بیان کرد: این طرح نواقص و کمبودهای موجود در نظام آموزشی را برطرف می‌کند و سبب بالندگی استعداد دانش‌آموزان می‌شود.

موسوی ادامه داد: ثبت‌نام‌های اینترنتی مدارس، ساماندهی دانش‌آموزان پایه ششم و استقرار نظام 3ـ3ـ6 و ساماندهی کلاس‌های درسی از جمله اقدامات انجام شده در جهت بهسازی مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌مندی بیشتر از توان معلمان و مدیران آموزش و پرورش و ارزیابی و نظرسنجی در تمام مراحل اجرای طرح تحول بنیادین بتوانیم به اهداف مطلوب و مورد نظر آموزشی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول