اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

عدم بهره‌مندی از دوره‌های کارورزی چالش‌های نظام آموزشی کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی عدم بهره‌مندی دانش‌آموزان و دانشجویان از دوره‌های کارآموزی و کارورزی را یکی از مهم‌ترین چالش‌های نظام آموزشی کشور دانست.

عدم بهره‌مندی از دوره‌های کارورزی چالش‌های نظام آموزشی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در جلسه هم‌اندیشی وزیر آموزش و پرورش، معاونان این وزارتخانه و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: توجه به این مسئله نهادینه شدن آموزش‌ها در ذهن محصلان و بی‌توجهی به آن سبب افزایش تعداد فارغ‌التحصیلانی فاقد تجربه عملی می‌شود.

وی از آموزش و پرورش به دلیل تعداد قابل توجه دانش‌آموزان، معلمان و شاغلان فرهنگی، فراگیرترین دستگاه یاد و اضافه کرد: بدیهی است که انجام امر خطیر تعلیم و تعلم آینده‌سازان ایران اسلامی از عهده یک وزارتخانه خارج و نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار خراسان‌رضوی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام امکانات کشور برای کمک به پیش‌برد اهداف آموزش و پرورش افزود: انتظارات از آموزش و پرورش باید متناسب با امکانات در اختیار آنها باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: دست‌یابی به هدف‌گذاری‌های متقن انجام شده در بطن این سند، مستلزم دقت نظر و اجرای علمی آن است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول