اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارزیابی‌های صورت گرفته

3 تعاونی برتر شهرستان دنا معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول تعاون شهرستان دنا گفت: سه تعاونی در شهرستان دنا به عنوان تعاونی برتر استان شناخته شدند که در آیین ویژه از آن‌ها تجلیل می‌شود.

3 تعاونی برتر شهرستان دنا معرفی شدند

قربان حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا اظهار کرد: تعاونى‌‌ها مى‌توانند یک اهرم مناسب براى توسعه اقتصادى به شمار آیند که همگام با سیاست‌هاى دولت در بهبود شرایط زندگى، کار، تولید و ارتقاى سطح درآمد و وضعیت اجتماعى مردم مؤثر باشند.

مسئول تعاون شهرستان دنا گفت: تعاونى‌‌‌ها بهترین سازمان‌هایى هستند که موفق شده‌‌‌‌‌‌اند موجبات تجمع نیروهاى پراکنده و متفرق و در عین حال با استعداد و با انگیزه را فراهم سازد.

وی افزود: تعاون ریشه در فرهنگ اسلامی دارد، به عنوان نماد مشارکت عمومی در توسعه فراگیر، جزو ارکان اصلی اقتصاد در قانون اساسی ما بوده و در مقایسه با دو رکن قانونی دیگر (بخش دولتی و بخش خصوصی) از توانمندی‌‌‌ها و ظرفیت‌های بیشتری برای تحرک چرخ‌های اقتصادی برخوردار است.

این مسئول یادآور شد: در شرایط  کنونی دستیابی به توسعه اقتصادی کشور، باور ملی تعاون و عزم راسخ در جهت مشارکت عموم مردم را در فعالیت‌های اقتصادی می‌طلبد.

وی توجه ویژه به مشکلاتی همچون اشتغال جوانان، کارآفرینی و توانمند‌سازی اقشار آسیب‌پذیر را ضروری دانست و گفت: تشویق اشتغال‌زایی و روحیه تعاون و کارآفرینی در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار امری اجتناب ناپذیر است.

حاجی‌پور تصریح کرد: ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون، مشارکت در جامعه و ایجاد انگیزه، رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون، تشویق و ترغیب فعالیت‏های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف به صورت کار جمعی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‏ها است.

وی به تعاونی‌های برتر در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: این تعاونی‌ها در زمینه‌های مختلف در جهت خدمات‌رسانی فعالیت چشمگیر دارند به عنوان تعاونی برتر در سطح استان برگزیده شدند.

مدیر تعاون شهرستان دنا تعاونی‌های برتر را تعاونی دهیاران بخش مرکزی طرح مدیریت پسماند، تعاونی سهام عدالت در جذب اعضاء پرداخت سهام عدالت و تعاونی مرغداری روستای سمرون دنا برشمرد.

وی به وجود نعمت‌های خدادادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود این نعمت‌ها باعث ایجاد تنوع و گستردگی در فعالیت‌ تعاونی‌ها می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول