اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت سال جاری

2400 کیلومتر راه روستایی کشور بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: معاون ساخت و نگهداری راه روستایی وزارت راه و شهرسازی از تکمیل و بهره‌برداری بیش از 2 هزار و 400 کیلومتر راه روستایی کشور در هفته دولت امسال خبر داد.

2400 کیلومتر راه روستایی کشور بهره‌برداری شد

سیدحسین میرشفیعی در حاشیه بازدید از چند راه روستایی شهرستان نکا و افتتاح پل روستای لیمونده نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار داشت: مازندارن در موضوع آسفالت راه روستایی از استان‌های پیشتاز و برتر کشور است.

وی افزود: مازندران در طول دهه فجر و هفته دولت سال گذشته با آسفالت 230 کیلومتر از راه روستایی، رکورددار آسفالت راه روستایی در کشور است.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی جاده‌ها با هدف کاهش تصادفات در حوزه روستایی از جمله مواردی است که در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود و به نوعی اولویت کاری ما در سال جاری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مشکلات اعتباری در حوزه راه وجود دارد، ولی باید در این رابطه با وحدت و با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود برای رفع مشکلات راه روستایی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال نیز روند آسفالت راه روستایی همچون نیمه اول ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: شاید به دلیل شرایط جوی سخت و کوهستانی بودن در برخی از موارد کارها به کندی پیش برود، اما تعطیل نمی‌شود.

میرشفیعی گفت: توانمندی‌های مناسب در نیروهای وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و با تکیه بر همین توانمندی‌ها و همکاری بین نیروها، هیچ طرحی بر زمین نخواهد ماند و با تمام توان برای برطرف کردن مشکلات راه روستایی تلاش می‌کنیم.

این مسئول افزود: مازندران در حال حاضر دارای 3 هزار و 800 کیلومتر راه روستایی است که یک‌هزار و 400 کیلومتر آن در دولت نهم و دهم آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به نکا از راه‌های روستایی بخش یانه‌سر و مرکزی بازدید و نسبت به ارتقای شاخص آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول