اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین:

17 واحد صنفی در قزوین اعمال قانون شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی این استان با اجرای طرحی 16 واحد صنفی را تعطیل کردند و به یک واحد اخطار کتبی دادند.

17 واحد صنفی در قزوین اعمال قانون شدند

حیدر محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی از تعدادی واحد صنفی پوشاک بازدید کردند که در این بازدید شش واحد عرضه البسه به علت عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل شد.

وی افزود: همچنین این مأموران در بازدید از واحدهای صنفی خرازی سه واحد متخلف از این صنف را به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین بیان کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قزوین در ادامه این طرح یک واحد صنفی چایخانه سنتی را با اخطار کتبی پلمب کردند.

محمدی ادامه داد: در این اقدام شش واحد عرضه محصولات فرهنگی به علت فروش محصولات فرهنگی غیرمجاز و عدم اخذ مجوز فعالیت تعطیل و برای یک واحد عرضه لوازم خانگی به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی اخطار کتبی صادر شد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول