اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین خبر داد

اعمال قانونی 22 واحد صنفی متخلف در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین از پلمپ 11 واحد صنفی و صدور اخطار کتبی به 11 واحد صنفی متخلف در قزوین خبر داد.

اعمال قانونی 22 واحد صنفی متخلف در قزوین

حیدر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قزوین، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را اجرا و از چندین واحد صنفی در قزوین بازدید کردند.

وی ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قزوین در بازدید از سفره‌خانه‌های سنتی سه واحد صنفی سفره‌خانه سنتی را به علت پذیرش و ارایه خدمات به افراد بومی در ایام ماه مبارک رمضان پلمب و به 11 واحد سفره‌خانه نیز به دلیل عدم شئونات اسلامی و ساعت کاری اخطار کتبی صادر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین افزود: همچنین این مأموران چند واحد صنفی پوشاک را مورد بازدید قرار دادند که در این اقدام سه واحد صنفی عرضه پوشاک به علت فروش البسه نامتعارف و عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل و 95 ثوب البسه نامتعارف کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول با اشاره به پلمپ سه واحد صنفی خواربار فروشی به دلیل فروش سیگار قاچاق و تعطیلی دو واحد اغذیه فروشی به علت ارایه غذای گرم و عدم رعایت ضوابط ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان قزوین ادامه دارد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول