اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده پلیس راه استان اردبیل خبر داد؛

اعمال قانون برای 500 راننده فاقد زنجیر چرخ در دو هفته گذشته

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: در دو هفته گذشته از زمان بارش برف ماموران ما در جاده‌ها برای 500 راننده به دلیل نداشتن زنجیر چرخ اعمال قانون کرده و جریمه نوشتند.

اعمال قانون برای 500 راننده فاقد زنجیر چرخ در دو هفته گذشته
معراج ظهیری در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این مدت با کنترل دو هزار و 350 خودروی فاقد زنجیر آنها را مجاب کردیم تا به شهر برگشته و با خرید زنجیر چرخ و تامین سایر امکانات ایمنی زمستانی به مسافرت خود ادامه دهند.
وی به عزم جدی پلیس با همراهی خوب دستگاه‌های اجرایی در ممانعت از ترددهای غیر ایمن اشاره کرد و افزود: ما به هیچ وجه در زمان بارش برف و یخبندان جاده به خودروهای بدون زنجیر چرخ و امکانات ایمنی زمستانی امکان تردد نمی‌دهیم.
 
*بستن گردنه اسالم قابل قبول نیست
این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات خودسرانه برخی از دستگاه‌ها در محدودیت تردد در برخی از محورها به ویژه ایام بارش برف و باران گفت: در روزهای گذشته شاهد اعمال محدودیت در تردد خودروها در محور خلخال به اسالم بودیم که بسته شدن این مسیر به مدت یک هفته قابل قبول نیست.
وی به ناهماهنگی‌‌های به وجود آمده بین برخی از دستگا‌ه‌‌ها در امدادرسانی اشاره کرد و افزود: پلیس راه سعی وافری دارد با همراهی راه و ترابری محورهای مواصلاتی را به سرعت بازگشایی کنند که در این باب سستی و سهل‌انگاری هیچ دستگاه اجرایی را قابل قبول نمی‌داند.
فرمانده پلیس راه استان اردبیل همچنین از پیش‌بینی و تعیین مکانی مناسب برای اسکان مسافران در راه مانده در مواقع اضطراری خبر داد و گفت: انتظار داریم در این مکان تدارک دیده شده مواد غذایی و دیگر امکانات پیش‌بینی شود تا افراد در راه مانده بتوانند از این امکانات استفاده کنند.
این مسئول ابراز داشت: با برف‌روبی به موقع در جاده‌های استان رانندگان نسبت به رعایت علایم و مقررات پایبند بوده و شایسته است از راه و ترابری به خاطر نصب تابلوهای دیجیتالی در جاده‌های استان قدردانی کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول