اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی قزوین:

23 واحد صنفی در قزوین اعمال قانون شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی قزوین گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی قزوین در اجرای طرحی، 15 واحد صنفی متخلف را پلمب و برای هشت واحد صنفی اخطار کتبی صادر کردند.

23 واحد صنفی در قزوین اعمال قانون شدند

حیدر محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قزوین روز گذشته با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح صنوف از چندین واحد عرضه البسه بازدید و چهار واحد پوشاک را به علت استفاده از مانکن نامتعارف تعطیل کردند.

وی افزود: این مأموران در ادامه اجرای این طرح دیروز، یک واحد صنفی تالار پذیرایی را به علت برگزاری مراسم بدون مجوز و یک واحد سفره‌خانه سنتی را به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی قزوین بیان کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قزوین روز گذشته در بازدید از صنوف لوازم آرایشی و بهداشتی، خرازی، پنج واحد صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی، دو واحد خرازی را به علت عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب کردند.

محمدی در خاتمه عنوان کرد: همچنین در این طرح برای هشت واحد سفره‌خانه سنتی به علت پذیرش افراد با پوشش نامناسب اخطار کتبی صادر شد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول