اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور

تیم جوجیتسوی سیستان‌وبلوچستان 2 مدال کشوری کسب کرد

خبرگزاری فارس: تیم جوجیتسوی استان سیستان‌وبلوچستان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به دو مدال دست یافت.

تیم جوجیتسوی سیستان‌وبلوچستان 2 مدال کشوری کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان، این رقابت‌ها  که روز جمعه 17 شهریور با حضور 18 استان کشور در اراک برگزار شد، محمود سرگزی از سیستان‌وبلوچستان در وزن 62 کیلوگرم کومیته مدال برنز به ارمغان آورد و ترکیب امیرمومن پیراسته و وحید مهرانپور تیم استان را در بخش کاتا صاحب یک مدال نقره کردند. از سیستان‌وبلوچستان، شش ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

* تیرانداز سیستان‌وبلوچستان نخستین مدال جمهوری اسلامی ایران را از رقابت‌های دانشجویان جهان به ارمغان آورد.

این مسابقات از 16 شهریور با حضور تیم‌های سراسر جهان در کازان روسیه آغاز شد که مهدی جعفری‌پویا تیرانداز استان سیستان‌وبلوچستان، تیم ملی ایران را در رشته تفنگ 50 متر درازکش صاحب یک مدال برنز کرد. جعفری‌پویا در ادامه مسابقات در رشته‌های تفنگ بادی و سه وضعیت به مصاف حریفان خواهد رفت.

* آغاز دیدارهای نماینده استان در لیگ برتر کبدی

تیم کبدی شهرداری زهک نماینده استان در لیگ برتر کبدی پنج نفره کشور، کار خود را در مرحله نهایی بازی‌ها آغاز کرد.

دور رفت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی سالنی (پنج نفره) باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور هشت تیم آذرباطری ارومیه، پست بانک قم، کبودر آهنگ همدان، هیئت کبدی زنجان، تکاد جلین، ترافیک ساری، شهرداری زهک سیستان‌وبلوچستان و هیئت کبدی سنندج از صبح هجدهم شهریور ماه به مدت چهار روز در سالن 6 هزار نفری الغدیر ارومیه آغاز شد و هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها به صورت دوره‌ایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر سالنی در دو مرحله رفت و برگشت به صورت متمرکز در دو شهر ارومیه و زنجان برگزار خواهد شد و تیم‌ها طی روزهای 18 لغایت 21 شهریور ماه در ارومیه و سوم لغایت هفتم مهرماه در زنجان با هم به رقابت خواهند پرداخت که مجموع امتیازات این دو مرحله قهرمان لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول