اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی عنوان کرد

پذیرش دانشجو دکترای حقوق از بهمن ماه

خبرگزاری فارس: معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری و در رشته‌های حقوق خصوصی و جزا و جرم‌شناسی از بهمن ماه خبر داد.

پذیرش دانشجو دکترای حقوق از بهمن ماه

حجت‌الاسلام سیف‌الله حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت این مؤسسه از آغاز تاسیس تاکنون گفت: مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی از ابتدای فعالیت خود، هفت رشته معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و تبلیغ و ارتباطات، روانشناسی، مطالعات اجتماعی، مدیریت، علوم سیاسی و علوم تربیتی را در مقطع کارشناسی راه‌اندازی کرد که تاکنون نیز تعداد قابل توجهی فارغ‌التحصیل داشته است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه آموزش‌های علمی کاربردی به کارکنان جامعة‌المصطفی ارائه می‌دهد، ابراز کرد: در این راستا چهار رشته تکنولوژی آموزشی، فناوری اطلاعات، امور فرهنگی و روابط عمومی در مقطع کاردانی برگزار شد که رشته تکنولوژی آموزشی همچنان ارائه می‌شود.

حسنی با بیان اینکه مقطع کارشناسی ارشد این مؤسسه از سال 88 راه‌اندازی شد افزود: مالیه و بانکداری اسلامی، تبلیغ و ارتباطات، مدیریت دولتی، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت سیاستگذاری عمومی، برنامه‌ریزی آموزشی، روانشناسی تربیتی، روابط بین‌الملل،‌ فلسفه سیاسی، دین و رسانه، ارتباطات فرهنگی و جامعه‌شناسی فرهنگی از جمله رشته‌هایی بودند که در مقطع کارشناسی ارشد فعال شدند.

وی از امضای تفاهم‌نامه با چندین مرکز برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این مؤسسه خبر داد و ابراز داشت: رشته تبلیغ و ارتباطات برای ائمه جمعه کشور برگزار شد و عده‌ای از مدیران و معاونان بانک‌های کشور نیز در رشته مالیه و بانکداری اسلامی پذیرش شدند که هم‌اکنون مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی از پذیرش دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی در مقطع کارشناسی خبر داد و اظهار کرد: آزمون ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فروردین و تیر ماه برگزار شد.

وی افزود: با پذیرش بیشتر از ظرفیت مورد نیاز، مصاحبه علمی با داوطلبان دوره دکترا انجام شد که در حال ارزیابی نمرات هستیم و در مقطع کارشناسی ارشد نیز مصاحبه ادامه دارد.

حسنی با اشاره به راه‌اندازی نخستین دوره دکتری در این مؤسسه با ایجاد رشته علوم قرآن با گرایش اقتصاد گفت: برای دو رشته حقوق خصوصی و رشته علوم جزا و جرم‌شناسی در مقطع دکتری، آزمون کتبی برگزار شده و از بهمن ماه در این دو رشته ورودی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بیشتر دانش‌آموختگان دوره کارشناسی ارشد مؤسسه خواهان شرکت در مقطع دکتری هستند و در همین راستا زمینه برگزاری هشت گرایش در رشته مدیریت و پنج گرایش در رشته اقتصاد آماده شده است.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی با ذکر این مطلب که آموزش‌های این مؤسسه مطابق با نیاز طلاب است خاطر نشان کرد: هم‌اکنون با مراجعات متعدد طلابی مواجه هستیم که زمینه فعالیت برای آنان در کشورهای متبوعشان آماده شده است و می‌خواهند برای خدمت به کشور خود زودتر فارغ‌التحصیل شوند.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در برنامه‌های آموزشی جامعةالمصطفی گفت: اغلب برنامه‌های جامعة‌المصطفی در بعد آموزشی به شکلی است که طلاب به زمانی طولانی برای فراگیری آن نیازمند هستند و با توجه به اهداف جامعة ‌المصطفی، به نظر می‌رسد با بازنگری در برنامه‌‌های آموزشی و حذف مواد غیرضروری، طلاب فرصت استفاده بهتری برای حضور در جامعة‌المصطفی را خواهند داشت.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول